|
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
| A3 |
Analizar as políticas de benestar social e a lexislación que sustentan os procesos de acción socioeducativa. |
| A5 |
Identificar e analizar os factores contextuais que afectan os procesos de intervención socioeducativa. |
| A8 |
Detectar factores de vulnerabilidade, de exclusión e de discriminación social que dificulten a inclusión social, escolar e laboral de persoas e colectivos |
| A15 |
Elaborar e xestionar medios e recursos para a intervención socioeducativa. |
| A16 |
Comprender a traxectoria da Educación Social e a configuración do seu campo e identidade profesional. |
| A17 |
Formar axentes de intervención socioeducativa e comunitaria. |
| B1 |
Elaborar, analizar, sintetizar, valorar e transmitir criticamente a información. |
| B2 |
Redactar e presentar informes técnicos, memorias, regulamentos ou calquera outro documento básico que contribúa a regular a acción socioeducativa. |
| B5 |
Capacidade de mostrar actitudes coherentes coas concepcións éticas e deontolóxicas propias da profesión. |
| B6 |
Adquirir e dominar habilidades comunicativas que permitan transmitir información, ideas e propostas a diversas audiencias. |
| C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
| C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
| C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
| C5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
| C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |