Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
Asignatura | Educación e medios de comunicación social | Código | 652G03037 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Cuarto | Optativa | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Aprendizaxe servizo | A9 A13 A15 B1 B4 B6 C1 C3 C4 C6 C8 | O proxecto de Aps consistirá na creación dunha situacíón de aprendizaxe na que se traballará algún aspecto relacionado coa protección da infancia e a educación mediática tendo en conta o enfoque da Educación para a Cidadanía Global. Unha das dinámicas propostas poderán ser levada a cabo nun centro educativo. | 70 |
Proba de resposta múltiple | B1 C6 | De forma voluntaria se poderá realizar unha proba de resposta múltiple baseada nunha batería de preguntas traballadas na aula. | 30 |
Observacións avaliación | |||
Os estudantes que asistan ao 80% das clases poden obter un máximo de 7 no proxecto de Aps. A materia poderá superarse obtendo un 4 no proxecto Aps. Voluntariamente poderá realizarse una proba de resposta múltiple baseada nun batería de preguntas traballadas na aula. Con esta proba poderá obterse un máximo de 3 puntos. O alumnado asistente de non superar a materia na 1º oportunidade poderá repetir o proxecto Aps e voluntarimente a proba de resposta múltiple na 2º oportunidade. Os estudantes que teñan recoñecida a dispensa académica ou aquel alumnado que perde a condición de asistente ao longo do cuadrimestre terán que facer o proxecto Aps de forma individual e a proba de resposta múltiple. As porcentaxes que aplicarán neste caso serán 60% proxecto Aps e 40% proba de resposta múltiple tanto na 1º como na 2º oportunidade. Os estudantes que teñan a matrícula a tempo parcial se rexirán polo criterios descritos. AVISO Tal e como se recolle na normativa a realización Tendo en conta a optatividade da materia e os cambios no número de persoas matriculadas, o traballo e criterios de avaliación poderían estar suxeitos a adaptacións negociadas co alumnado. |