Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
Asignatura | Patoloxía da audición. voz e deglución | Código | 652G04015 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Capacidade para comunicar o coñecemento adquirido a unha audiencia | B7 B10 B11 B14 B17 |
||
Coñecer e integrar os fundamentos metodolóxicos para a investigación en Logopedia. | A1 A4 |
||
Coñecer e integrar os fundamentos biolóxicos da Logopedia: a Anatomía e Fisioloxía | A4 A5 A6 A8 A9 A11 A14 A16 A19 A21 A24 A25 A28 A32 |
B7 B8 B10 B11 B12 B17 B18 B19 B24 |
C3 C6 C7 C8 |
Coñecer a clasificación, a terminoloxía e a descrición dos trastornos da comunicación, a linguaxe, a fala, a voz e a audición e as funcións orais non verbais | A1 A2 A4 A5 A7 |
||
Redactar un informe de avaliación logopédica. | A1 A4 A5 A6 A8 A9 A11 A14 A16 A19 A21 A24 A25 A28 A32 |
B7 B8 B10 B11 B12 B17 B18 B19 B24 |
C3 C6 C7 C8 |
Capacidade para indagar e producir coñecemento nun determinado campo. | A1 A4 A5 A6 A8 A9 A11 A14 A16 A19 A21 A24 A25 A28 A32 |
B7 B8 B10 B11 B12 B17 B18 B19 B24 |
C3 C6 C7 C8 |
Capacidade para comunicar o coñecemento adquirido a unha audiencia | B7 B10 B11 B14 B17 |
||
Capacidade para indagar e producir coñecemento nun determinado campo. | B1 B2 B7 B9 B10 |
||
Capacidade para comunicar o coñecemento adquirido a unha audiencia | B11 B14 B17 B18 |
C1 C2 C3 |
|
Coñecer e integrar os fundamentos metodolóxicos para a investigación en Logopedia. | A2 A4 A5 A6 A8 A9 |
||
Coñecer e integrar os fundamentos biolóxicos da Logopedia: a Anatomía e Fisioloxía | A1 A3 A4 A5 |
||
Coñecer as funcións da Intervención logopédica: prevención, educación, reeducación, rehabilitación e tratamento. | A13 A14 A15 A17 A18 A20 A22 A23 |
||
Redactar un informe de avaliación logopédica. | A11 A21 A22 |
||
Conocer las características diferenciales de la intervención logopédica en los ámbitos familiar, escolar, clínico-sanitario y asistencial. . | A10 A17 A29 A30 |
||
Coñecer a clasificación, a terminoloxía e a descrición dos trastornos da comunicación, a linguaxe, a fala, a voz e a audición e as funcións orais non verbais | A5 A6 A7 A10 |
||
Saber deseñar e elaborar informes logopédicos. | A20 A21 A22 |
B7 |
C1 C2 C3 C4 C5 |
Coñecer as funcións da Intervención logopédica: prevención, educación, reeducación, rehabilitación e tratamento. | A4 A5 A6 A7 A8 A10 A13 A16 A17 |
||
Adquirir un coñecemento práctico en intervención logopédica (formación práctica en ámbitos escolares, clínico-sanitarios e asistenciais). Utilizar tecnoloxías da información e da comunicación. | A7 A8 A13 A16 A17 |
B1 B2 B10 B17 B18 B19 |
C4 C5 C8 |
Conocer las características diferenciales de la intervención logopédica en los ámbitos familiar, escolar, clínico-sanitario y asistencial. . | A24 A25 A28 A29 A30 |
||
Acceso, selección e xestión das fontes de información relevantes para a práctica profesional. | A32 |
B13 |
C3 C4 |
Saber deseñar e elaborar informes logopédicos. | A21 A22 |
B7 B12 |
|
Capacidade de análise e síntese. | B7 |
||
Adquirir un coñecemento práctico en intervención logopédica (formación práctica en ámbitos escolares, clínico-sanitarios e asistenciais). Utilizar tecnoloxías da información e da comunicación. | A28 A29 A30 A31 |
||
Capacidade de observar e de escoitar de forma activa. | B8 B12 B19 |
C2 |
|
Acceso, selección e xestión das fontes de información relevantes para a práctica profesional. | A32 |
B1 |
|
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. | B19 |
C4 C7 |
|
Capacidade de análise e síntese. | B4 B6 B7 B8 |
||
Capacidade para motivarse e procurar a calidade na actuación profesional. | B10 B11 |
||
Capacidade de observar e de escoitar de forma activa. | B8 B14 |
||
Comunicarse de maneira efectiva nun contorno de traballo. | B11 B12 B17 B23 B24 |
C1 C2 C4 |
|
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. | B11 B17 B18 |
C4 C6 C7 |
|
Saber expresarse en público. | B17 B19 |
C1 C2 C4 C5 C8 |
|
Capacidade para motivarse e procurar a calidade na actuación profesional. | B10 B11 |
||
Ser creativo no exercicio da profesión | B18 B20 B23 B24 |
||
Comunicarse de maneira efectiva nun contorno de traballo. | B12 B17 B19 B23 B24 |
||
Ter compromiso ético.. | B19 |
||
Saber expresarse en público. | B17 |
C1 C2 |
|
Traballar en equipo e, de ser o caso, de forma interdisciplinar | B23 B24 |
C1 C2 |
|
Ser creativo no exercicio da profesión | B18 B21 |
||
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. | A32 |
B13 |
C3 |
Ter compromiso ético.. | B19 |
||
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse | C5 C6 C7 |
||
Traballar en equipo e, de ser o caso, de forma interdisciplinar | B23 B24 |
C1 C2 |
|
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. | C6 C7 |
||
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. | B13 |
C3 |
|
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade | C8 |
||
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse | C6 |
||
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. | C7 |
||
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade | C8 |