Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
Asignatura | Avaliación das alteracións de base evolutiva | Código | 652G04017 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
Tema 1. Metodoloxía de evaluación aplicada as alteracións de base evolutiva. Introducción. | 1.1. Modelos de avaliación aplicados as alteracións evolutivas 1.2.Procedemento de avaliación dos diferentes dominios da linguaxe. 1.3.Concepto de diagnóstico |
Tema 2. Avaliación das alteracións fonético-fonolóxicas | 2.1.Avaliación da fonética e da fonoloxía 2.2.Instrumetos de avaliación fonética e fonolóxica 2.3.Informe en TSF |
Tema 3. Evaluación das alteracións da linguaxe na discapacidade intelectual. | 3.1. Avaliación dos procesos cognitivos vinculados a linguaxe 2.2.Instrumentos de avaliación 3.3.Informe en D.I. |
Tema 4 . Avaliación das alteracións da linguaxe nos trastornos do espectro autista. | 4.1. Avaliación da competencia pragmática e social da linguaxe. 4.2. Instrumentos de avaliación do TEA 4.2. Informe en TEA. |
Tema 5. Avaliación das alteracións da linguaxe nos trastornos xeralizados do desenvolvemento. | 5.1. Avaliación dos dominios da linguaxe nos trastornos non especificados 5.2. Instrumentos de avaliación global da linguaxe. |
Tema 6. Avaliación das alteracións da linguaxe na parálise cerebral. | 6.1. Avaliación da intelixibilidade. 6.2. Instrumentos de avaliación para a implementación dun SAAC. 6.3. Informe en P.C. |
Tema 7. Avaliación dos retrasos da linguaxe | 7.1. Diagnostico diferencial nos R.L. 7.2. Instrumentos de avaliación da competencia léxica, semántica e morfosintáctica. |
Tema 8. Avaliación das alteracións nas plurideficiencias. | 8.1. Especificidade do modelo de avalaición na plurideficiencia. 8.2. Adaptacións nos instrumentos de avaliación |