Temas Subtemas
Tema 1. Metodoloxía de evaluación aplicada as alteracións de base evolutiva. Introducción. 1.1. Modelos de avaliación aplicados as alteracións evolutivas
1.2.Procedemento de avaliación dos diferentes dominios da linguaxe.
1.3.Concepto de diagnóstico
Tema 2. Avaliación das alteracións fonético-fonolóxicas 2.1.Avaliación da fonética e da fonoloxía
2.2.Instrumetos de avaliación fonética e fonolóxica
2.3.Informe en TSF
Tema 3. Evaluación das alteracións da linguaxe na discapacidade intelectual. 3.1. Avaliación dos procesos cognitivos vinculados a linguaxe
2.2.Instrumentos de avaliación
3.3.Informe en D.I.
Tema 4 . Avaliación das alteracións da linguaxe nos trastornos do espectro autista. 4.1. Avaliación da competencia pragmática e social da linguaxe.
4.2. Instrumentos de avaliación do TEA
4.2. Informe en TEA.
Tema 5. Avaliación das alteracións da linguaxe nos trastornos xeralizados do desenvolvemento. 5.1. Avaliación dos dominios da linguaxe nos trastornos non especificados
5.2. Instrumentos de avaliación global da linguaxe.
Tema 6. Avaliación das alteracións da linguaxe na parálise cerebral. 6.1. Avaliación da intelixibilidade.
6.2. Instrumentos de avaliación para a implementación dun SAAC.
6.3. Informe en P.C.
Tema 7. Avaliación dos retrasos da linguaxe 7.1. Diagnostico diferencial nos R.L.
7.2. Instrumentos de avaliación da competencia léxica, semántica e morfosintáctica.
Tema 8. Avaliación das alteracións nas plurideficiencias. 8.1. Especificidade do modelo de avalaición na plurideficiencia.
8.2. Adaptacións nos instrumentos de avaliación