Metodoloxías Competencias / Resultados Descrición Cualificación
Recensión bilbiográfica A7 A8 A14 A15 A17 B2 B5 B7 B9 B13 B21 B22 B24 C1 C6 Grupo

Os criterios de avaliación inclúense os seguintes: capacidade de síntese, calidade bibliográfica -revistas internacionais e nacionais, últimos 5 anos e de bases de datos coñecidas e de alta calidade como Web of Science, Scopus, PubMed, etc.- e expresión escrita correcta ( referencias ortográficas, narracións e bibliográficas segundo APA). A busca realizarase un trastorno de casos clínicos en 6-7 páxinas e 1 referencias.
A busca bibliográfica fárase en grupos formados por 5-6 alumnos/as.
10
Simulación A1 A6 A7 A8 A13 A14 A15 A17 B7 B8 B9 B11 B13 B14 B15 B16 B18 B19 B20 B24 C1 C6 C7 Xogo de rol nun caso de disfonia (grupo):
Criterios de valoración:
Mesmos criterios que os establecidos no estudo de casos. Ademais, considéranse os seguintes:
1. Habilidades de comunicación: son, claridade, dicción e fluidez na exposición oral.
2. Nivel de coñecemento e dominio dos termos técnicos adecuados.
3. Calidade e grao de elaboración das diapositivas ou vídeo presentado.
4. Normas ortográficas.
20
Proba de resposta múltiple A1 A6 A7 A8 A13 A14 A15 Individual.

Proba única na data oficial, con 4 respostas posibles e cada erro restará 0,20 puntos.
70
 
Observacións avaliación

Primeira oportunidade: Unha vez sumados todos os resultados das actividades de avaliación (grupais e individuais), o alumno deberá obter polo menos 5 puntos dos 10 posibles para superar a materia. Simulación 20% e Revisión de literatura 10% como actividades grupais e Test de Resposta Múltiple 70% como actividade individual. Para poder acceder ás actividades grupais, o alumnado debe ter a condición de "asistente", o que implica unha asistencia global a clase superior ao 80%.
Segunda oportunidade/Avaliación previa: para aprobar a materia en segunda oportunidade, o alumnado deberá obter 5 puntos dos 10 posibles nunha única proba de resposta múltiple, que se realizará na data oficial do exame e que contará co 100%.
O alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e exención académica da exención de asistencia realizará unha única proba de opción múltiple e computará o 100%, tanto na primeira como na segunda oportunidade. Deberán comunicar esta condición ao profesorado ao comezo do cuadrimestre no que se imparta a materia.
Por último, cómpre sinalar que todos os aspectos relacionados coa "dispensa académica", "dedicación ao estudo", "permanencia" e "fraude académica" rexeranse conforme á normativa académica vixente na UDC (/gl/normativa/academica). /).