Temas Subtemas
TEMA 1. Bases e principios para a intervención da afasia. Características da afasia. 1.1. Semioloxía.
1.2 Tipos clínicos.
1.3. Diagnótico deferencial.
1.4. Factores pronósticos.
TEMA 2. Evaluación e programación terapéutica das afasias.
2.1 Estrutura e aspectos básicos.
2.2 Interpretación de datos semiolóxicos de afasia e trastornos asociados para a programación dun caso de afasia.
TEMA 3. Intervención semiolóxica da afasia.
3.1 Principios e métodos terapéuticos.
3.2. Intervención semiolóxica das súas alteracións lingüísticas: mutismo, estereotipos, anomias, agramatismos, perseveracións, problemas de comprensión auditiva, lectura e escritura.
3.3. Trastornos asociados.

TEMA 4. Principais tipos e Principios terapéuticos nos Trastornos do Desenvolvemento da Linguaxe (TDL) e nos Trastornos do Son da Fala (TSD).
1. Principios terapéuticos, equipo multidisciplinar e recomendacións básicas para o contexto familiar e escolar en TDL.
4.2. Principios terapéuticos, equipo multidisciplinar e recomendacións básicas para o contexto familiar e escolar en TSH.
TEMA 5. Avaliación da linguaxe e programación terapéutica para Trastornos da Linguaxe do Desenvolvemento (DLD). 5.1. Estruturas e aspectos importantes..
5.2. Interpretación de datos lingüísticos e non lingüísticos para a programación dun caso práctico con TDL.
TEMA 6. Intervención logopédica nos trastornos do desenvolvemento da linguaxe (TDL) e os trastornos do son da fala (SSD): 6.1. Alteracións fonéticas.
6.2. Alteracións fonolóxicas.
6.3. Alteracións semánticas.
6.4. Alteracións morfosintácticas.
6.5. Alteracións pragmáticas.
TEMA 7. Intervención logopédica para os trastornos da linguaxe oral en persoas (nenos/as) con discapacidade neurolóxica. Características e tipos de parálise cerebral. Avaliación específica. 7.1. Control postural e psicomotricidade.
7.2. Tratamento de voz.
7.3. Tratamento da fala e da articulación.
7.4. Tratamento da deglución.
7.5. Tratamento respiratorio.
TEMA 8. Intervención da discapacidad cognitiva. Caracteristicas e avaliación.
8.1. Linguaxe.
8.2. Voz e articulación.
8.3. Recomendacións para mellorar a comunicación no contexto familiar e escolar.