Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
Asignatura | Intervención logopédica nos trastornos da linguaxe | Código | 652G04034 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Cuarto | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
TEMA 1. Bases e principios para a intervención da afasia. Características da afasia. | 1.1. Semioloxía. 1.2 Tipos clínicos. 1.3. Diagnótico deferencial. 1.4. Factores pronósticos. |
TEMA 2. Evaluación e programación terapéutica das afasias. |
2.1 Estrutura e aspectos básicos. 2.2 Interpretación de datos semiolóxicos de afasia e trastornos asociados para a programación dun caso de afasia. |
TEMA 3. Intervención semiolóxica da afasia. |
3.1 Principios e métodos terapéuticos. 3.2. Intervención semiolóxica das súas alteracións lingüísticas: mutismo, estereotipos, anomias, agramatismos, perseveracións, problemas de comprensión auditiva, lectura e escritura. 3.3. Trastornos asociados. |
TEMA 4. Principais tipos e Principios terapéuticos nos Trastornos do Desenvolvemento da Linguaxe (TDL) e nos Trastornos do Son da Fala (TSD). |
1. Principios terapéuticos, equipo multidisciplinar e recomendacións básicas para o contexto familiar e escolar en TDL. 4.2. Principios terapéuticos, equipo multidisciplinar e recomendacións básicas para o contexto familiar e escolar en TSH. |
TEMA 5. Avaliación da linguaxe e programación terapéutica para Trastornos da Linguaxe do Desenvolvemento (DLD). | 5.1. Estruturas e aspectos importantes.. 5.2. Interpretación de datos lingüísticos e non lingüísticos para a programación dun caso práctico con TDL. |
TEMA 6. Intervención logopédica nos trastornos do desenvolvemento da linguaxe (TDL) e os trastornos do son da fala (SSD): | 6.1. Alteracións fonéticas. 6.2. Alteracións fonolóxicas. 6.3. Alteracións semánticas. 6.4. Alteracións morfosintácticas. 6.5. Alteracións pragmáticas. |
TEMA 7. Intervención logopédica para os trastornos da linguaxe oral en persoas (nenos/as) con discapacidade neurolóxica. Características e tipos de parálise cerebral. Avaliación específica. | 7.1. Control postural e psicomotricidade. 7.2. Tratamento de voz. 7.3. Tratamento da fala e da articulación. 7.4. Tratamento da deglución. 7.5. Tratamento respiratorio. |
TEMA 8. Intervención da discapacidad cognitiva. Caracteristicas e avaliación. |
8.1. Linguaxe. 8.2. Voz e articulación. 8.3. Recomendacións para mellorar a comunicación no contexto familiar e escolar. |