Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
Asignatura | Intervención en Xerontoloxía | Código | 653540003 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 4 | ||||||||||
|
Código | Competencias / Resultados do título |
A9 | CE1. Formar e acreditar profesionais do campo da Xerontoloxía |
A10 | CE2. Coñecer os principais problemas sociais e sociosanitarios que afectan á poboación de persoas maiores e estar na disposición de detectarlos e actuar en consecuencia |
A13 | CE5. Coñecer as principais pautas de intervención xeriátrica a fin de poder incorporar aos planos individualizados de atención |
A14 | CE6. Estar en condicións de incorporarse aos equipos interdisciplinares de valoración e intervención xeriátrica, tanto no ámbito sociosanitario como sanitario |
A15 | CE7. Coñecer os principais recursos de atención ás persoas maiores, así como a idoneidade da súa ubicación de acordo coas súas características sociosanitarias |
B1 | CG1. Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación |
B2 | CG2. Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa xerontoloxía e a xeriatría |
B3 | CG3. Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos |
B4 | CG4. Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións– e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan– a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades |
C15 | CT2. Saber difundir os resultados obtidos no desenvolvemento da súa actividade a través das fontes de información dispoñibles para a comunidade científica |
C16 | CT3. Favorecer o intercambio de alumnos e profesores a fin de ampliar a súa perspectiva asistencial, docente e investigadora |