Código Competencias / Resultados do título
A9 CE1. Formar e acreditar profesionais do campo da Xerontoloxía
A10 CE2. Coñecer os principais problemas sociais e sociosanitarios que afectan á poboación de persoas maiores e estar na disposición de detectarlos e actuar en consecuencia
A11 CE3. Coñecer as principais patoloxías e síndromes xeriátricos que afectan ás persoas maiores
A12 CE4. Coñecer o método de valoración xeriátrica integral a fin de poder establecer as bases para realizar o plan individualizado de atención da persoa maior
A13 CE5. Coñecer as principais pautas de intervención xeriátrica a fin de poder incorporar aos planos individualizados de atención
A14 CE6. Estar en condicións de incorporarse aos equipos interdisciplinares de valoración e intervención xeriátrica, tanto no ámbito sociosanitario como sanitario
A15 CE7. Coñecer os principais recursos de atención ás persoas maiores, así como a idoneidade da súa ubicación de acordo coas súas características sociosanitarias
A16 CE8. Coñecer as bases da investigación e facilitar a incorporación de profesionais ao campo da investigación xerontolóxica, tanto en organismos públicos como en privados ou empresas
B2 CG2. Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa xerontoloxía e a xeriatría
B3 CG3. Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos
B4 CG4. Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións– e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan– a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades
B5 CG5. Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en gran medida autodirixido ou autónomo
C14 CT1. Adquirir as competencias necesarias para aplicar o método científico na redacción de proxectos
C15 CT2. Saber difundir os resultados obtidos no desenvolvemento da súa actividade a través das fontes de información dispoñibles para a comunidade científica
C16 CT3. Favorecer o intercambio de alumnos e profesores a fin de ampliar a súa perspectiva asistencial, docente e investigadora
C17 CT4. Favorecer a incorporación de profesionais ao campo da investigación, facilitando a realización da tese doutoral