Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A9 |
CE1. Formar e acreditar profesionais do campo da Xerontoloxía |
A10 |
CE2. Coñecer os principais problemas sociais e sociosanitarios que afectan á poboación de persoas maiores e estar na disposición de detectarlos e actuar en consecuencia |
A11 |
CE3. Coñecer as principais patoloxías e síndromes xeriátricos que afectan ás persoas maiores |
A12 |
CE4. Coñecer o método de valoración xeriátrica integral a fin de poder establecer as bases para realizar o plan individualizado de atención da persoa maior |
A13 |
CE5. Coñecer as principais pautas de intervención xeriátrica a fin de poder incorporar aos planos individualizados de atención |
A14 |
CE6. Estar en condicións de incorporarse aos equipos interdisciplinares de valoración e intervención xeriátrica, tanto no ámbito sociosanitario como sanitario |
A15 |
CE7. Coñecer os principais recursos de atención ás persoas maiores, así como a idoneidade da súa ubicación de acordo coas súas características sociosanitarias |
A16 |
CE8. Coñecer as bases da investigación e facilitar a incorporación de profesionais ao campo da investigación xerontolóxica, tanto en organismos públicos como en privados ou empresas |
B2 |
CG2. Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa xerontoloxía e a xeriatría |
B3 |
CG3. Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos |
B4 |
CG4. Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións– e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan– a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades |
B5 |
CG5. Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en gran medida autodirixido ou autónomo |
C14 |
CT1. Adquirir as competencias necesarias para aplicar o método científico na redacción de proxectos |
C15 |
CT2. Saber difundir os resultados obtidos no desenvolvemento da súa actividade a través das fontes de información dispoñibles para a comunidade científica |
C16 |
CT3. Favorecer o intercambio de alumnos e profesores a fin de ampliar a súa perspectiva asistencial, docente e investigadora |
C17 |
CT4. Favorecer a incorporación de profesionais ao campo da investigación, facilitando a realización da tese doutoral |