Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
Asignatura | Metodoloxía para a Investigación Clínico-Epidemiolóxica e Traslacional | Código | 653862302d | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 3 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Proba obxectiva | A1 A2 B1 B8 B3 B4 B5 B9 B10 B11 C7 C3 C8 C9 | Proba obxectiva con preguntas tipo test, sobre os contidos desenvolvidos na materia | 50 |
Traballos tutelados | A1 A2 B1 B8 B2 B3 B4 B5 B6 B9 B10 B11 B12 C1 C2 C7 C3 C8 C9 | Traballo consistente na elaboración dun borrador breve dun protocolo de investigación sobre unha temática elixida polo/a estudante, desde a perspectiva da investigación cuantitativa. Programaranse varias entregas que serán revisadas polas docentes, que tutelarán o alumnado na elaboración do traballo final. | 50 |
Observacións avaliación | |||
A avaliación damateria constará de dous partes:
Non presentado Obterá a cualificación de NP (Non Presentado), o/a alumno/a que non se presente á proba obxectiva. Segunda oportunidade O sistema de avaliación decrito será de aplicación tanto en primeira como en segunda oportunidade. Conservarase a nota do traballo tutelado obtida en primeira oportunidade. Para aqueles/as estudantes que non o realizasen, ou para os que queiran volver a ser avaliados, establecerase un novo prazo de entrega do traballo antes da proba obxectiva da segunda oportunidade. Segunda convocatoria e sucesivas No caso do alumnado de segunda convocatoria e sucesivas, non se conservarán as cualificacións obtidas en cursos anteriores. O sistema de avaliación será o mesmo que en primeira convocatoria. Matrícula de honra Poderán optar a Matrícula de Honra os alumnos con unha media que supere o 9. As profesoras da materia poderán considerar criterios adicionais nos resultados obtidos polos estudantes en calquera das accións formativas programadas na guía docente. Todos os aspectos relacionados con “dispensa |