Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
Asignatura | Tecnoloxías Aplicadas á Investigación e Intervención en Saúde | Código | 653862313s | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 3 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
Software para programación fácil | 1. Características básicas. 2. Scratch, Makey Makey, Microbit e arduino |
Gamificación como ferramenta para a intervención | 1 Conceptos e características fundamentais da gamificación. 2 Recursos para a boa gamificación. 3 Aplicación da gamificación como elemento de intervención. |
Fogar Dixital e dispositivos para o control de contorna. | 1 Análise das características das ferramentas do fogar dixital. |
Aplicacións móbiles | 1. Recursos terapéuticos e para a xestión da saúde. 2. Revisión e análise das principais APP para a intervención e xestión de saúde. |
Experiencias de aplicación e investigación en TIC con diferentes poboacións | 1. Envellecemento activo e participativo. 2. Infancia, adolescencia, ocupacións e solucións tecnolóxicas. 3 Desenvolvemento de productos de apoio para persoas con diversidade funcional a través da tecnoloxía de impresión 3D |
Intelixencia artificial na investigación en ciencias da saúde | 1. Fundamentos da intelixencia artificial. O dato en saúde 2. Aplicación de ferramentas de IA para mellorar a investigación en saude 3. Casos prácticos de alicacion |
Prácticas a través das TIC | 1. Desenvolvemento de aplicacións a través de software para programación fácil ( Scratch e Makey Makey). 2. Uso da gamificación online e elaboración de propostas con Mentimeter e Kahoot 3. Xestión do fogar dixital a través da ferramenta GoogleHome e vinculación de dispositivos. 4. Programación básica de APP para móbiles. 5. Produtos de apoio e recursos tecnolóxicos con materiais de baixo custo e impresoras 3D. 6. Emprego de intelixencia artificial xerativa para facilitar análise de datos de saúde |