|
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
| A10 |
Organización e dirección de empresas. |
| A13 |
Transmitir e comunicarse por escrito e oralmente usando a terminoloxía e as técnicas adecuadas. |
| A15 |
Dirixir grupos de persoas. |
| A21 |
Realizar análises e diagnósticos, prestar apoio e tomar decisións en materia de estrutura organizativa, organización do traballo, estudo de métodos e estudo de tempos de traballo. |
| A31 |
Aplicar os coñecementos á práctica. |
| B1 |
Resolución de problemas. |
| B2 |
Capacidade de análise e síntese. |
| B3 |
Capacidade de organización e planificación. |
| B4 |
Capacidade de xestión da información. |
| B5 |
Toma de decisións. |
| B8 |
Razoamento crítico. |
| B9 |
Traballo en equipos. |
| B12 |
Motivación para a calidade. |
| B13 |
Adaptación a novas situacións. |
| B14 |
Aprendizaxe autónomo. |
| B18 |
Que os estudantes demostrasen posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral, e adóitase atopar a un nivel que, aínda que se apoia en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo. |
| C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
| C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
| C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
| C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
| C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |