Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
Asignatura | Políticas Sociolaborais | Código | 660G01033 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Cuarto | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Descrición |
Discusión dirixida | As clases prácticas se formulan como talleres de debate entre todos os estudantes tratando sobre os temas das clases expositivas cun funcionamento simple: O día da exposición teórica se colgarán en moodle diversos materiais curtos, que serán obxecto de debate nas clases prácticas da semana seguinte. Os estudantes teñen que ler todos os textos e 6 persoas elixidas aleatoriamente farán unha exposicón de cinco minutos o que seguirá un debate entre toda a clase. |
Presentación oral | Intervención inherente aos procesos de ensino-aprendizaxe baseada na exposición verbal a través da que o alumnado e profesorado interactúan dun modo ordenado, expondo cuestións, facendo aclaracións e expoñendo temas, traballos, conceptos, feitos ou principios de forma dinámica. |
Proba obxectiva | Proba escrita utilizada para a avaliación da aprendizaxe, cuxo trazo distintivo é a posibilidade de determinar se as respostas dadas son ou non correctas. Constitúe un instrumento de medida, elaborado rigorosamente, que permite avaliar coñecementos, capacidades, destrezas, rendemento, aptitudes, actitudes, intelixencia, etc. É de aplicación tanto para a avaliación diagnóstica, formativa como sumativa. A proba obxectiva pode combinar distintos tipos de preguntas: preguntas de resposta múltiple, de ordenación, de resposta breve, de discriminación, de completar e/ou de asociación. Tamén se pode construír cun só tipo dalgunha destas preguntas. |
Sesión maxistral | As sesión maxistrais serán impartidas polos profesores responsables da asignatura e persoas relevantes de cada unha das materias convidadas para elo. As sesións maxistrais consistirán exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución dalgunhas preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe. A clase maxistral é tamén coñecida como ?conferencia?, ?método expositivo? ou ?lección maxistral?. Esta última modalidade adóitase reservar a un tipo especial de lección impartida por un profesor en ocasións especiais, cun contido que supón unha elaboración orixinal e baseada no uso case exclusivo da palabra como vía de transmisión da información á audiencia En su caso se realizarán por videoconferencia. |
Traballos tutelados | O alumnado ten que elaborar en expoñer en clase dous traballos sobre diferentes temas da materia preelixidos. O traballo se realizará en grupo de cinco persoas ós que se lle asignará un tema a cada un de xeito aleatorio. |