Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
Asignatura | Socioloxía do Consumo | Código | 660G01044 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Terceiro | Optativa | 6 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
TEMA 1. INICIOS E DESENVOLVEMENTO DA SOCIEDADE DE CONSUMO |
- Do capitalismo de produción ao capitalismo de consumo - Os inicios da sociedade de consumo en España: do modelo prefordista ao modelo fordista |
TEMA 2. A SOBERANIA DO CONSUMIDOR E As MOTIVACIONES CULTURAIS DO CONSUMO |
- A soberanía do consumidor - As motivaciones culturais do consumo - Necesidades e desexos |
TEMA 3. MODELOS DE CONSUMO E COMPORTAMENTO DO CONSUMIDOR |
Da produción de bens á produción de marcas - Consumo de marcas e consumo de baixo custo - A influencia no traballo dos novos modelos de consumo: a degradación do traballo |
TEMA 4. PUBLICIDADE, MEDIOS DE COMUNICACIÓN E CONSUMO |
- A concentración crecente dos medios - Mercantilización dos medios - Características da información |
TEMA 5. MOVEMENTOS DE CONSUMIDORES E CONSUMO CRÍTICO |
- Os movementos de consumidores no mundo - O movemento de consumidores en España - Consumo crítico - Comercio xusto |
TEMA 6. O COMPORTAMENTO DO CONSUMIDOR ACTUAL |
- O comportamento do consumidor actual - Sostenibilidad e responsabilidade social das organizacións |