Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
Asignatura | Bases para a interpretación do coñecemento científico | Código | 661G01008 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Código | Competencias / Resultados do título |
A18 | Comprender a metodoloxía de investigación cualitativa en saúde. |
A19 | Comprender a metodoloxía de investigación cuantitativa en saúde. |
A20 | Comprender os métodos estatísticos frecuentes en estudios do área de ciencias da saúde. |
B1 | Aprender a aprender. |
B3 | Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo. |
B8 | Capacidade de análise e sínteses. |
B11 | Capacidade e habilidade de xestión da información. |
B21 | Implicación na calidade e busca/procura da excelencia. |
B23 | Habilidade para traballar nun contexto internacional. |
C6 | Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 | Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 | Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
C11 | CB3.- Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan una reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética. |
C13 | CB5.- Que os estudantes desenvolveran aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores con un alto grao de autonomía |