| A50 | Identificar as modificacións estruturais, funcionais, psicolóxicas e de formas de vida asociadas ao proceso de envellecer. | 
           	    
          
              
            | A52 | Seleccionar as intervencións coidadoras dirixidas a tratar ou a previr os problemas de saúde e a súa adaptación á vida diaria mediante recursos de proximidade e apoio á persoa anciá. | 
            
      
	    
          
              
            | B2 | Resolver problemas de forma efectiva. | 
           	    
          
              
            | B8 | Capacidade de análise e sínteses. | 
           	    
          
              
            | C4 | Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. | 
           	    
          
              
            | C10 | CB2.- Que os estudantes saiban aplicar os seus  coñecementos a seu traballo ou vocación de unha forma profesional y posúan as competencias que solen demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo. | 
           	    
          
              
            | C12 | CB4.- Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado |