|
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
| A34 |
Coñecer as alteracións de saúde do adulto, identificando as manifestacións que aparecen nas distintas fases. |
| A35 |
Identificar as necesidades de coidado derivadas dos problemas de saúde. |
| A36 |
Analizar os datos recollidos na valoración, priorizar os problemas do paciente adulto, establecer e executar o plan de coidados e realizar a súa avaliación. |
| A37 |
Realizar as técnicas e procedementos de coidados de enfermaría, establecendo unha relación terapéutica cos enfermos e familiares. |
| A38 |
Seleccionar as intervencións encamiñadas a tratar ou previr os problemas derivados das desviacións de saúde. |
| A39 |
Ter unha actitude cooperativa cos diferentes membros do equipo. |
| B1 |
Aprender a aprender. |
| B2 |
Resolver problemas de forma efectiva. |
| B3 |
Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo. |
| B4 |
Traballar de forma autónoma con iniciativa. |
| B5 |
Traballar de forma colaborativa nun equipo interdisciplinar. |
| B6 |
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. |
| B7 |
Comunicarse de maneira efectiva en un entorno de traballo. |
| B8 |
Capacidade de análise e sínteses. |
| B9 |
Capacidade de aplicar os coñecementos na práctica. |
| B11 |
Capacidade e habilidade de xestión da información. |
| B12 |
Capacidade para organizar e planificar. |
| B13 |
Toma de decisións. |
| B15 |
Capacidade para comunicarse con persoas non expertas na materia. |
| B16 |
Coñecer e apreciar a diversidade e a multiculturalidade. |
| B19 |
Coñecementos de informática relativos ao ambiente de estudio. |
| B24 |
Fomentar e aplicar os dereitos fundamentais e a igualdade entre homes e mulleres. |
| C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
| C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
| C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
| C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
| C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
| C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
| C10 |
CB2.- Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos a seu traballo ou vocación de unha forma profesional y posúan as competencias que solen demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo. |
| C11 |
CB3.- Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan una reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética. |
| C12 |
CB4.- Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado |