| Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
| Capacidade para aplicar o desenvolvemento do esbozo, a proporcionalidade, a linguaxe e as técnicas da representación gráfica dos elementos e procesos construtivos. |
A38
|
|
|
| Interpretación, elaboración, normativa e normalización do documento gráfico. |
A38
|
|
|
| Capacidade para realizar toma de datos, levantamento de planos e a verificación de medidas que poidan ser de interese para o proxecto, a dirección e materialización da edificación, así como, a concepción, deseño, definición e solución técnica e tecnolóxica de elementos, procesos e sistemas construtivos |
A38
|
|
|
| Normativa básica de aplicación. |
A38
|
|
|
| Que os estudantes demostrasen posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral, e adóitase atopar a un nivel que, aínda que se apoia en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo. |
|
B31
|
|
| Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo. |
|
B32
|
|
| Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética. |
|
B33
|
|
| Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado. |
|
B34
|
|
| Que os estudantes desenvolvesen aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía. |
|
B35
|
|
| Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
|
|
C1
|
| Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
|
|
C3
|
| Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía respectuosa coa cultura democrática, os dereitos humanos e a perspectiva de xénero. |
|
|
C4
|
| Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
|
|
C5
|
| Adquirir habilidades para a vida e hábitos, rutinas e estilos de vida saudables. |
|
|
C6
|
| Desenvolver a capacidade de traballar en equipos interdisciplinares ou transdisciplinares, para ofrecer propostas que contribúan a un desenvolvemento sostible ambiental, económico, político e social. |
|
|
C7
|
| Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
|
|
C8
|
| Ter a capacidade de xestionar tempos e recursos: desenvolver plans, priorizar actividades, identificar as críticas, establecer prazos e cumprilos. |
|
|
C9
|