Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
Asignatura | Marketing Cultural e da Información | Código | 710521013 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 3 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Traballos tutelados | A4 C2 C3 C5 C6 C9 C10 | O estudante presentará un plan de marketing dun servizo ou producto cultural ou, si así o decide a docente, centrarase nun aspecto concreto deste. | 100 |
Observacións avaliación | |||
Os traballos deben ser orixinais e se entregarán -en mano- o día do exame. A profesora establecerá un diálogo co estudiante sobre o Os estudantes con matrícula parcial ou cunha Os estudantes con matrícula parcial ou cunha Segunda oportunidade: os estudantes presentarán en man un traballo que se indicará previamente no Campus virtual. A entrega será o día do exame. A docente falará co estudiante sobre o seu traballo. |