Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
Asignatura | Introdución á Ética | Código | 710G01072 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
Código | Competencias / Resultados do título |
A1 | Coñocemento das producións culturais da Humanidade (Arte, Pensamento, Literatura e Institucións) |
A6 | Coñecemento do comportamento humano individual e social |
A8 | Coñocemento básico da realidade socio-política contemporánea |
B1 | Aprender a aprender. |
B2 | Resolver problemas de forma efectiva. |
B3 | Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo |
B6 | Comportarse con ética e responsabilidade social como ciudadano e como profesional |
B15 | Saber abordar conflitos interpersonais |
B20 | Creatividade e orixinalidade no pensamento e na práctica |
B21 | Sensibilidade social, senso da xustiza e da equidade e sensibilidade cara á desigualdade |
B22 | Sensibilidade polo medio ambiente e a súa protección. |
B29 | CB2-Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrar por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo. |
B30 | CB3-Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética. |
C4 | Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C6 | Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |