Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A20 |
Coñocemento e aplicación das tecnoloxías da información que se empregan nas unidades de servizos de información nos procesos de transferencia de información |
A21 |
Habilidades para analizar, asesorar e formar produtores, usuarios e clientes de servizos de información, así como habilidades dos procesos de negociación e comunicación |
A23 |
Coñocemento da natureza da información e dos documentos, dos diversos modos de produción e do seu ciclo de xestión, dos aspectos legais e éticos e do seu uso e transferencias, e das fontes principais de información en calquera soporte, e ao longo do tempo. |
A24 |
Coñocemento, comprensión e aplicación dos principios teóricos e metodolóxicos e das técnicas para a planificación, organización e avaliación do sistema de unidades e servizos da información |
A25 |
Coñecemento, comprensión e aplicación dos principios e metodolóxicos, e das técnicas e normativas para a creación e autenticación, reunión, selección, organización, representación, preservación, recuperación, acceso, difusión e intercambio, e avaliación da información e dos recursos informáticos |
B1 |
Aprender a aprender. |
B4 |
Traballar de forma autónoma con iniciativa |
B6 |
Comportarse con ética e responsabilidade social como ciudadano e como profesional |
B7 |
Comunicarse de maneira efectiva nun contorno de traballo |
B10 |
Capacidade de análise e de síntese. |
B11 |
Capacidade de xestión da información relevantes. |
B23 |
Habilidades no uso de software xenérico. |
B27 |
Capacidade de organización e planificación do traballo propio |
B29 |
CB2-Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrar por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |