Metodoloxías Competencias / Resultados Descrición Cualificación
Discusión dirixida A2 B3 B6 B8 B10 C1 Terase en conta o grao de participación do alumno e a solidez das súas reflexións e razoamentos sobre os temas debatidos 25
Proba obxectiva A2 B3 B10 B11 Puntuarse o examen escrito sobre contidos impartidos en clase en función dos coñecementos demostrados nesta proba e tamén valorase a claridade expositiva e o nivel léxico-gramatical 40
Recensión bilbiográfica A2 A12 B4 C3 Terase en conta a capacidade de análise e de síntese do material obxecto de recensión, ademais da claridade expositiva e o nivel léxico-gramatical deste traballo escrito 35
 
Observacións avaliación

Será requisito imprescindible para aprobar a asignatura acadar na proba obxectiva unha cualificación mínima dun 4). No caso no que o alumno non aprobe o examen, na acta aparecerá soamente a nota da proba obxetiva

Na segunda oportunidade o sistema de avaliación será o mesmo que na primeira, manténdose as cualificacións das probas e tarefas que previamente fosen superadas

Os alumnos con recoñecemento de adicación a tempo parcial ou dispensados de asistencia, serán avaliados con base aos resultados da súa aprendizaxe constatados na proba obxectiva (40%) e recensión bibliográfica (35%) e dun traballo tutelado polo docente (25%). Este alumnado deberá acreditar documentalmente a súa excepcionalidade ao profesor ao comezo do curso