Resultados de aprendizaxe Competencias / Resultados do título
Analizar e interpretar a contorna económica, política, socio-cultural, tecnolóxica e comunicativa dunha marca de moda. A8
A19
B2
B4
B5
B9
C1
C9
Identificar, valorar, xestionar e aproveitar estratéxicamente os activos intanxibles da organización. A1
A7
A8
A19
B2
B3
B5
B6
B7
B8
B9
C1
C3
C4
C5
C7
C8
C9
Fixar os obxectivos de comunicación dunha organización, adaptando os recursos e estratexias comunicativas aos obxectivos organizacionais A19
B2
B4
B5
B7
B9
C8
C9
Deseñar e presentar o plan de comunicación dunha organización incorporando obxectivos, definindo o público obxectivo e a súa correspondencia coas estratexias comunicativas. A5
A6
A7
A8
B7
B9
C3
C7
C9
Comprender como a eficacia da campaña depende dunha estratexia de comunicación debidamente planificada A1
B7
B9
C8
C9
Proponer un mix promocional que permita conseguir os obxetivos corporativos A8
B7
B8
C1
C3
Saber avaliar os resultados dunha campaña de comunicación. A1
A8
B7
B9
C3