Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
Asignatura | Estratexias de Promoción na Moda II: Publicidade e Relacións Públicas | Código | 710G03027 | |||||||||||
Titulación |
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Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Terceiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
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Bibliografía básica |
Aaker, D. (1991). Managing Brand Equity: Capitalizing on the Value of a Brand Name. New York: Free Press Chevalier, M. and Mazzavolo, G. (2008). Luxury Brand Management: A World od Privilege. Jhon Willey and Sons Garre, O. (2018). Marketing y comunicación de moda, lujo y lifestyle. CEU, Madrid Graham, B. (2018). Promocionar la moda: comunicación, marketing y publicidad. Promopress Lea-Greenwood, G. (2013). Fashion Marketing Communications. Wiley Martínez-Navarro, G. (2017). Marketing y comunicación de moda. ESIC Mitterfellner, O. (2019). Fashion Marketing and Communication: Theory and Practice Across the Fashion Industry. Routledge Posner, H. (2016). Marketing de moda. Gustavo Gill |
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Bibliografía complementaria | |
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