Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
Asignatura | Taller de Habilidades Informacionais e Dixitais: Xestión, Publicación e Promoción de Contidos Dixita | Código | 710G04048 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 3 | ||||||||||
|
Bibliografía básica |
ABAJO SUÁREZ, María; HERNÁNDEZ HERNÁNDEZ, Santiago (2016). Domina las redes sociales. Madrid: Udima ÁLVAREZ MARAÑÓN, Gonzalo (2000). El arte de presentar.. Barcelona: Gestión DUARTE, Nancy (2011). Slide:ology : arte y ciencia para crear presentaciones convincentes. Barcelona: Conecta MACIÁ, Fernándo y María SANTOJA (2016). Marketing en redes sociales. Madrid: Anaya ORTIGOSA, M. T.; DOMÍNGUEZ, C.; BUSTAMANTE A. T. (2019). “Guía para la elaboración de un plan social media para bibliotecas”. Boletín de la Asociación Andaluza de Bibliotecarios, núm. 118, pp 95-113. PONCE, Isabel (2012). Monográfico: Redes sociales, en Observatorio tecnológico, Ministerio de Educación Cultura y Deporte, Gobierno de España. . Disponible en: http://recursostic.educacion.es/observatorio/web/ca/internet/web-20/1043- redes-socia REYNOLDS, Garr (2009). Presentación Zen.. Madrid: Pearson Educación |
Os profesores poderán proporcionar nas clases bibliografía específica e webgrafía para cada un dos temas e actividades a desenvolver. |
|
Bibliografía complementaria | |
|