Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
Asignatura | Comercio Internacional | Código | 710G05019 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Código | Competencias / Resultados do título |
A1 | CE1 - Analizar información relacionada con fontes e feitos internacionais en contornas xeopolíticas, económicos e xurídicos complexos, presenciais ou virtuais. |
A2 | CE2 - Comprender a estrutura, as competencias e o funcionamento das institucións e organizacións internacionais, así como as súas relacións con outros actores, estatais e non estatais. |
A4 | CE4 - Comprender os fundamentos teóricos xerais da economía e da estrutura económica internacional. |
A5 | CE5 - Comprender e analizar os procesos globalizadores, as dinámicas de deslocalización e estratexias alternativas. |
A7 | CE7 - Analizar a realidade global nas súas diferentes dimensións, en particular a xeográfica, a política, a social, a económica e a xurídica. |
A9 | CE9 - Analizar e avaliar problemas ambientais e patrimoniais nas relacións internacionais. |
A10 | CE10 - Adquirir coñecemento das técnicas, métodos de traballo e análise das ciencias humanas, sociais e xurídicas. |
A11 | CE11 - Analizar a realidade política, social e económica no marco da cooperación internacional ao desenvolvemento. |
A12 | CE12 - Comprender os instrumentos e mecanismos políticos, xurídicos e económicos que garanten unha xestión eficiente de proxectos e negocios internacionais. |
B2 | CB2 - Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo. |
B7 | CG2 - Adquirir habilidade para traballar nun contexto internacional. |
C4 | CT4 - Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía respectuosa coa cultura democrática, os dereitos humanos e a perspectiva de xénero, nos distintos ámbitos de coñecemento e na práctica profesional, co obxectivo de alcanzar unha sociedade máis xusta e igualitaria. |
C5 | CT5 - Defender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |