Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
Asignatura | Xestión de Proxectos de Cooperación I | Código | 710G05025 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Terceiro | Optativa | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Descrición |
Traballos tutelados | O traballo tutelado poderá ter un enfoque teórico ou un enfoque práctico, dependendo dos intereses do alumno e da natureza do traballo. En función da complejidade do traballo se decidirá si este se realiza e se presenta de forma individual ou en grupos. Tosas as horas lectivas son presenciais. |
Estudo de casos | Siguiendo as instrucións da metodoloxía de resolución de problemas. Se formularán exercicios, pequenos traballos ou casos prácticos para realizar en grupos reducidos de estudantes (traballo colaborativo) cuxa resolución se presentará de forma oral. Todas as horas lectivas son presenciais. |
Aprendizaxe servizo | ApS é unha metodoloxía didáctica que combina procesos de aprendizaxe e servizo á comunidade nun único proxecto, no que os participantes traballan necesidades reais do contorno co obxectivo de melloralo. Trátase dunha actividade formativa que integra o servizo comunitario coa aprendizaxe de contidos e a adquisición de habilidades mediante a práctica reflexiva. Todas as horas lectivas son presenciais. |
Proba obxectiva | 1. Consiste nun exame teórico-práctico dos contidos da asignatura. O exame poderá conter preguntas cortas, preguntas de desenvolvemento, preguntas sobre casos prácticos, preguntas tipo test (verdadero/falso), preguntas de opción múltiple ou unha combinación dos tipos antes mencionados. 2. O exame poderá ser oral ou escrito, presencial ou virtual. 3. Se celebrarán nas datas, horarios e aulas (en caso de presencial) que o Decanato teña fixado oficialmente. |
Proba de resposta breve | 1. Poderan haber varios ao longo do curso. Consiste nun exame sobre unha parte da materia e poden ser de respostas cortas, do tipo test (verdadero/falso), de resposta múltiple, de preguntas a desenvolver e de preguntas sobre supostos prácticos ou unha combinación de elas. 2.- Poden ser presenciais no horario de clase ou en liña. |
Sesión maxistral | 1.- Presentación dos conceptos e contidos teóricos/prácticos básicos necesarios para que os estudantes atopen solucións aos problemas tratados no programa. 2.- O tempo dedicado a cada un dos temas en que se divide a asignatura será proporcional ao grao de dificultade de cada un deles. Para a elaboración dos capítulos que resulten menos difíciles de entender, se poderá remitir ao estudante á bibliografía, aínda que nese caso as clases le orientarán sobre qué fontes específicas se recomenda utilizar. Todas as horas lectivas son presenciais. |