Metodoloxías Competencias / Resultados Descrición Cualificación
Aprendizaxe servizo A1 B2 C4 C5 C7 C9 O seguimento do proxecto realizarase mediante un informe semanal que o alumnado deberá remitir ao titor académico.

O informe debe incluír o seguinte:

As actuacións realizadas
As melloras reais que se produciron como consecuencia da intervención
Os trámites en curso e a data estimada de finalización.
As dificultades coas que se atoparon e como se solucionaron.
Os comentarios das persoas do centro de día que coordina a actividade.
A memoria final deberá conter tamén unha avaliación persoal do alumno ou alumna que acredite ata que punto puxo en práctica as competencias e coñecementos adquiridos durante a titulación, así como unha valoración global da metodoloxía ApS en xeral.
60
Proba obxectiva A2 A1 A3 A8 A10 A9 A11 A12 B2 B5 1. Consiste nun exame teórico-práctico dos contidos da materia. O exame pode conter preguntas curtas, preguntas de redacción, preguntas sobre casos prácticos, preguntas de opción múltiple (verdadeiro/falso), preguntas de opción múltiple ou unha combinación dos tipos mencionados anteriormente.

2. O exame poderá ser oral ou escrito, presencial ou virtual.

3. Realizaranse nas datas, horarios e aulas que estableza oficialmente o Decanato.
20
Proba de resposta breve A2 A1 A3 A8 A10 A9 A11 A12 B2 B5 1 Consiste nun exame dunha parte da materia e pode ser de resposta curta, tipo test (verdadeiro/falso), respostas múltiples, preguntas a desenvolver e preguntas sobre supostos prácticos ou unha combinación delas.

2.- As probas de resposta curta poderán ser presenciais ou virtuais
20
 
Observacións avaliación
1.- Segunda oportunidade:

Realizarase unha proba mixta co fin de avaliar todas as competencias e contidos da materia. O resultado obtido nesta proba coincidirá coa nota final obtida polo alumno (100%).

2.- Convocatoria anticipada

Só neste caso realizarase unha proba mixta para avaliar todas as competencias e contidos da materia. O resultado obtido na devandita proba coincidirá coa cualificación final obtida polo alumno.

3.- Cualificación de non presentado:

Corresponde ao alumnado:

A) Participar só en actividades de avaliación que teñan un peso inferior ao 20% sobre a nota final, independentemente da cualificación obtida.

B) Non presentarse ás probas do período oficial de avaliación fixado polo decanato.



4.- Alumnado matriculado a tempo parcial e con “exención de asistencia académica”:

Terán que comunicalo ao profesorado, antes do 30 de setembro, Seguirá os mesmos criterios que os utilizados na avaliación da primeira oportunidade, coa excepción da avaliación continua: agrégase nunha única proba oral a realizar na mesma data do exame do período oficial de avaliación. Acordarase ao inicio do curso un calendario específico de atención personalizada compatible co plan de traballo da materia e coa súa dedicación.

5.- Condicións para a realización de exames/probas:

1. Queda prohibido o acceso á aula de exames con calquera dispositivo que permita a comunicación co exterior e/ou o almacenamento de información (salvo os indicados polo equipo docente).

2. O alumnado acreditará a súa identidade de acordo coa normativa vixente.

3. A realización fraudulenta de probas ou actividades de avaliación, unha vez acreditada, implicará directamente a cualificación de suspensión na convocatoria na que se incorra: o alumno será cualificado con «suspensión» (grado numérico 0) na convocatoria correspondente do ano. académico, se a infracción se comete na primeira ocasión ou na segunda. Para iso, procederá a modificar a súa cualificación na primeira oportunidade, se é o caso.

4. Os criterios de puntuación de cada proba daranse a coñecer no momento da súa realización.

5. Nos exames/probas, se hai preguntas tipo test, as respostas incorrectas poderán ser negativas.