Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
Asignatura | Historia da Expansión Europea | Código | 710G05031 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Terceiro | Optativa | 6 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Conocer e entender as relacións económicas e de dependencia internacional e as súas transformacións no longo prazo | A3 A7 A10 |
B7 B8 B10 |
C4 |
Establecer comparacións entre os distintos modelos de colonialismo da Idade Moderna e Contemporánea | A1 A2 A3 A7 A8 A10 |
B7 B8 |
C4 |
Relacionar as características dos modelos de colonización e descolonización coa realidade política-económica actual | A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A9 A11 |
B3 B6 B8 B9 B10 B11 |
C1 C8 |
Reflexionar sobre as consecuencias a longo prazo da presenza europea noutros territorios | A1 |
B2 B3 B6 B9 B14 |
C4 C7 C8 C9 |
Explicar o método de goberno e control na América española | A1 A2 A3 A7 |
B1 B4 |
|
Describir os procesos de independencia e descolonización | A1 A4 A5 A7 A8 |
B1 B5 |
|
Integrar o coñecemento da expansión europea na comprensión da actualidade | A1 A2 A3 A4 A12 |
B12 |
C3 |
Diferenciar os distintos modelos de organización e control do territorio | A1 A2 A3 A5 A7 A8 A9 A10 |
C4 |
|
Distinguir as motivacións económicas, políticas e sociais polas que en cada período se ocuparon territorios fóra de Europa | A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A10 |
B9 B11 B13 B14 |
C2 C3 |
Amosar capacidade de expresión oral e escrita | B10 B11 B12 |
C1 C2 C8 C9 |
|
Desenvolver a capacidade de procura, selección e elaboración de información | B1 B2 B3 B4 B5 |
C3 C4 C5 C6 C7 |
|
Facilitar o desenvolvemento dun compromiso ético | A3 A10 A11 |
B2 B3 B6 B7 B8 |
C3 C4 C6 |
Fomentar a capacidade de traballo en equipo e a aplicación dos coñecementos adquiridos na interpretación de material estatístico, gráfico e documental | A1 A2 A9 A11 |
B2 B3 B4 B6 B7 B9 B11 B12 B13 |
C3 C4 C6 C7 |