Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
Asignatura | Idioma Estranxeiro II: Francés | Código | 710G05050 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Prácticas de laboratorio | A2 A1 B6 B7 B9 B11 B14 B1 C4 C7 C8 | Actividades, exercicios diversos a resolver na aula ou na casa para entregar. Resolución de problemas: tarefas de comprensión ou expresión escrita ou oral a entregar. |
40 |
Simulación | A2 A1 A3 B11 B14 B1 C7 C8 | Simulacións que poñan en práctica as competencias de expresión orais. |
10 |
Proba de resposta múltiple | A2 A1 A6 B9 C8 | Probas que avalían as diferentes competencias orais e escritas postas en práctica na aula. |
50 |
Observacións avaliación | |||
A materia poderá ser adaptada ao estudantado que precise da adopción de 1. Na primeira oportunidade, os alumnos haberán de asistir a clase para beneficiarse da avaliación continua (con máis de 5 Le français des relations internacionales et européennes, Objectif Diplomatie 1, ed. Hachette, nouvelle édition, 2017. A avaliación continua inclúe un control a mediados do cuatrimestre e outro final o último día de clase (total: 50% da nota Os alumnos que non aproben durante o curso poderán presentarse ao examen final en primeira convocatoria previsto pola 2. Avaliación da segunda oportunidade: De suspender a materia na primeira oportunidade por non acadar a puntuación mínima na proba escrita e/ou na proba oral, o alumnado deberá facela(s) de novo na segunda oportunidade. A data, horario e ubicación da proba escrita deben ser contrastados polo alumnado na páxina web da facultade. 3. Na convocatoria extraordinaria de decembro o alumnado será avaliado dos seus coñecementos e competencias nas distintas destrezas da materia mediante unha proba escrita e unha proba oral. Para as implicacións da realización fraudulenta ou irregular da proba escrita ou oral, ver apartado 6. 4. En cada oportunidade de avaliación o alumnado recibirá a cualificación NP de non terse presentado a ningunha das probas de avaliación (escrita e oral). 5. O alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial con dispensa académica, previa comunicación e acreditación documental de dita situación á profesora, pode, sen asistir ás aulas, realizar e entregar as actividades de avaliación continua programadas para a primeira oportunidade, segundo o disposto no apartado 1. As actividades presenciais serán sustituídas por outras non presenciais equivalentes. Seranlle de aplicación as demáis metodoloxías avaliables (proba escrita e oral) cos mesmos requisitos e características que para o resto do alumnado. Para a avaliación da segunda oportunidade, aplicaráselle o disposto no apartado 2. 6. Os traballos académicos (entendendo por tal todo o material que o alumnado presente para ser obxecto de avaliación) deberán ser de elaboración individual (agás indicación expresa da profesora) e persoal. A Os traballos presentados polo alumnado poderán ser incorporados ao 7. Nos casos non contemplados anteriormente Segundo as distintas normativas que regulan as ensinanzas universitarias, cómpre incorporar a perspectiva de xénero nesta materia. Isto inclúe, entre outras medidas, o uso dunha linguaxe non sexista, bibliografías inclusivas desde a perspectiva de xénero e o fomento da participación de todo o alumnado na clase, independentemente do seu xénero. |