Metodoloxías Competencias / Resultados Descrición Cualificación
Solución de problemas A1 A6 B2 B3 B5 B13 B14 B16 B7 B6 C1 C3 C5 C6 C8 C9 C11 Entrega de problemas resueltos 30
Proba obxectiva A1 A6 B2 B3 B5 B13 B14 B16 B7 B6 C1 C3 C5 C6 C8 C9 C11 Proba escrita utilizada para a avaliación da aprendizaxe, cuxo trazo distintivo é a posibilidade de determinar se as respostas dadas son ou non correctas. Constitúe un instrumento de medida, elaborado rigorosamente, que permite avaliar coñecementos, capacidades, destrezas, rendemento, aptitudes, actitudes, intelixencia, etc. É de aplicación tanto para a avaliación diagnóstica, formativa como sumativa. 70
 
Observacións avaliación

Criterios de avaliación para 1ªoportunidade:

- Proba obxectiva: É unha proba escritacon consulta de 210 minutos de duración. Con esta proba avaliarase o 70% danota final.

- Problemas resoltos: Ao longo do curso,aos alumnos asignaránselles tarefas para realizar e entregar nun prazodeterminado. Estas tarefas consistirán na resolución de problemas propostos econ elas avaliaráselles o 30% da nota final. Estas tarefas non sonobrigatorias, se non se avalían, poderase aprobar a materia se a nota obtida naproba escrita é igual ou superior ao 71,4%.

Criterios de avaliación para 2ªoportunidade, convocatorias extraordinarias e dispensa académica:

- Os criterios de avaliación para 2ªoportunidade e convocatorias extraordinarias serán os mesmos que para a 1ªoportunidade.

- Para os alumnos dedispensa académica a avaliación consiste unicamente na proba escrita.

Tódolos aspectos relacionados co fraude académico regiranse acorde ca normativa académica da UDC.