Metodoloxías Competencias / Resultados Descrición Cualificación
Prácticas de laboratorio A1 A9 A17 A23 Metodoloxía que permite que o alumnado aprenda efectivamente a través da realización de actividades de carácter práctico, talles como demostracións, exercicios, experimentos e investigacións. 25
Traballos tutelados A1 A8 A9 A17 A23 Metodoloxía deseñada para promover a aprendizaxe autónoma de o estudiantado, baixo a tutela do profesorado e en escenarios variados (académicos e profesionais). Está referida prioritariamente á aprendizaxe do “como facer as cousas”. Constitúe unha opción baseada na asunción por o alumnado da responsabilidade pola súa propia aprendizaxe. Este sistema de ensino baséase en dous elementos básicos: a aprendizaxe independente de o alumnado e o seguimento desa aprendizaxe polo/o docente-titor/a. 25
Proba obxectiva A1 A8 A9 A17 A23 Proba escrita utilizada para a avaliación da aprendizaxe, cuxo trazo distintivo é a posibilidade de determinar si as respostas dadas son ou non correctas. Constitúe un instrumento de medida, elaborado rigorosamente, que permite avaliar coñecementos, capacidades, destrezas, rendemento, aptitudes, actitudes, intelixencia, etc. É de aplicación tanto para a avaliación diagnóstica, formativa como sumativa. A proba obxectiva pode combinar distintos tipos de preguntas: preguntas de resposta múltiple, de ordenación, de resposta breve, de discriminación, de completar e/ou de asociación. Tamén se pode construír cun só tipo dalgunha de estas preguntas. 50
 
Observacións avaliación
O alumnado con dispensa académica: Terá que facer a proba obxectiva e presentar un traballo previamente acordado cos profesores da materia. A valoración será dun 60% a proba mixta e un 40% o traballo titorizado.

Para aprobar a materia requírese unha puntuación mínima dun 4 (en escala de 0 a 10) na proba obxectiva.

Os criterios de avaliación da 2ª oportunidade son os mesmos que os da 1ª oportunidade. Se o/a estudante non realizou as prácticas de laboratorio e/ou o traballo titorizado deberá presentar un traballo previamente acordado cos profesores da materia, ademais de realizar a proba obxectiva e neste caso a cualificación será 60% proba obxectiva e 40% o traballo (obrigatorio mínimo un 4 na proba obxectiva).

Os criterios de avaliación da convocatoria adiantada son os mesmos que os da 1ª oportunidade. Se o/a estudante non realizou as prácticas de laboratorio e/ou o traballo titorizado deberá presentar un traballo previamente acordado cos profesores da materia, ademais de realizar a proba obxectiva e neste caso a cualificación será 60% proba obxectiva e 40% o traballo (obrigatorio mínimo un 4 na proba obxectiva).

Tódolos aspectos relacionados coa dispensa académica, dedicación ao estudo, permanencia e fraude académico rexiranse de acordo coa normativa académica vixente na UDC.