Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións

Non existen requisitos previos para cursar a materia, aínda que se demanda que o alumno posúa un coñecemento de debuxo técnico e fundamentos de xeometría ao nivel esixido en Bacharelato. Tamén sería aconsellable que o alumno dispuxese dun computador, con acceso a Internet e as aplicacións informáticas adecuadas.

Recomendacións sobre sustentabilidade e Medio Ambiente:

  • Tentarase transmitir aos/as estudantes a importancia dos principios éticos relacionados cos valores da sustentabilidade para que estes aplíquenos non só na aula, senón nos comportamentos persoais e profesionais.
  • Para axudar a alcanzar unha contorna inmediata sostible e cumprir co obxectivo da acción número 5: "Docencia e investigación saudable e sostible ambiental e social" do "Plan de Acción Green Campus Ferrol":
    • A entrega dos traballos documentais que se realicen nesta materia:
    • Solicitaranse en formato virtual e/o en soporte informático.
    • Realizarase a través de Moodle, en formato dixital sen necesidade de imprimilos.
  • En caso de ser necesario realizalos en papel:
    • Non se empregarán plásticos.
    • Realizaranse impresións a dobre cara.
    • Empregarase papel reciclado.
    • Evitarase a impresión de borradores.
  • Debe facerse un uso sostible dos recursos e a prevención de impactos negativos sobre o medio natural.

Recomendacións sobre Igualdade de Xénero e respecto á diversidade:

  • Segundo recóllese nas distintas normativas de aplicación para a docencia universitaria deberase incorporar a perspectiva de xénero nesta materia (usarase linguaxe non sexista, utilizarase bibliografía de autores/as de ambos os sexos, propiciarase a intervención en clase de alumnos e alumnas...).
  • Traballarase para identificar e modificar prexuízos e actitude sexistas, e influirase na contorna para modificalos e fomentar valores de respecto e igualdade.
  • Detectaranse situacións de discriminación por razón de xénero e propoñeranse accións e medidas para corrixilas.
  • Facilitarase a plena integración do alumnado que, por razón físicas, sensoriais, psíquicas ou socioculturais, experimenten dificultades a un acceso idóneo, igualitario e proveitoso á vida universitaria.