Vista para imprimir Exportar a pdf
Datos Identificativos 2024/25
Asignatura (*) Política de Produto e Estratexia de Marca Código 730554015
Titulación
Máster Universitario en Tecnoloxía Textil e Moda Sustentable (MUTTMS)
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial 2º cuadrimestre
Primeiro Optativa 4.5
Idioma
Castelán
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Empresa
Coordinación
Calvo Dopico, Domingo Javier
Correo electrónico
domingo.calvo.dopico@udc.es
Profesorado
Blazquez Lozano, Felix
Calvo Dopico, Domingo Javier
Correo electrónico
felix.blazquez@udc.es
domingo.calvo.dopico@udc.es
Web
Descrición xeral O obxectivo fundamental da materia é que o estudante comprenda a importancia das variables estratéxicas do produto e da marca na xestión das novas tecnoloxías e acabados téxtiles funcionais, intelixentes e interactivos no contexto da moda sostible. Por tanto, trátase de xestionar e comercializar produtos deseñados, producidos, fabricados ou elaborados baixo criterios ambientais e de sustentabilidade tanto no uso de materias primas como en procesos produtivos baseados na economía circular no sector téxtil. Por iso, poténcianse as competencias, coñecementos e habilidades directamente relacionadas coa xestión das fontes de valor do produto e da marca considerando tanto os requirimentos do mercado como os derivados da novo paradigma de produción sostible en termos económicos, sociais e medio-ambientais. Ademais, quérese fomentar o espírito emprendedor e a capacidade desenvolver un negocio ou idea de negocio no sector téxtil. Por último, capacítase ao estudante para saber segmentar e posicionar adecuadamente os produtos e marcas que compoñen unha determinada carteira e valorar o potencial de crecemento dos denominados segmentos.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías