Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
Asignatura | Política de Produto e Estratexia de Marca | Código | 730554015 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Descrición |
Seminario | Técnica de traballo que ten como finalidade o estudo intensivo dun tema relevante do sector. O seminario serve como exemplo para visualizar os retos aos que se enfronta o sector da moda e ademais para orientar ao alumnado sobre como pode desenvolver o traballo tutelado. Por iso, previamente exponse por parte do docente un seminario intensivo sobre unha empresa do sector de téxtil e confección. Caracterízase pola discusión, a presentación do documento e as conclusións ás que teñen que chegar todos os compoñentes do seminario. |
Traballos tutelados | É o traballo tutelado que debe desenvolver o alumnado unha vez se presentase o seminario por parte do docente. O traballo terá unhas cuestións ou apartados fundamentais que son os que deberá ir desenvolvendo o alumnado segundo se vaia desenvolvendo os contidos da materia. Aconséllase que se traballe semanalmente e se vaia realizando un seguimento dos diferentes apartados de forma gradual segundo avance o docente a explicación dos diferentes contidos. Hai un apoio por parte do docente. Anímase ao alumnado a que faga o seguimento do traballo semanalmente. Pódese consultar co docente nas horas de titoría. Estimúlase ao alumnado desenvolver o traballo en grupo, á aprendizaxe colaborativa e a favorecer o intercambio de ideas. Facilitarase por parte do docente o seguimento do mesmo utilizando ferramentas, medios telemáticos e titorías para facilitar o desenvolvemento do traballo. Para aqueles casos nos que haxa condicionantes como a dispensa académica ou algunha circunstancia excepcional se ofrecerán outras alternativas. |
Solución de problemas | Técnica mediante a que se resolve unha situación problemática concreta. Para a correcta aplicación dos fundamentos explicados na aula exponse problemas que se expoñen como complemento aos fundamentos teóricos ou conceptos explicados en clase. |
Proba de resposta múltiple | Preguntas tipo test de catro opcións onde unha soa opción é verdadeira. As preguntas mal contestadas penalizan un terzo do valor da pregunta. |
Sesión maxistral | A clase maxistral supón unha elaboración orixinal e baseada no uso da palabra e o apoio de material de transparencias e outro material de apoio (vídeos, referencias bibliográficas específicas etc.)/ etc.) como vía de transmisión da información á audiencia. |