Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
Asignatura | Política de Produto e Estratexia de Marca | Código | 730554015 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
Bibliografía básica |
Santesmases, M. (2005). Marketing: conceptos y estrategias. Pirámide, Madrid |
Pode facilitarase bibliografía específica tanto básica como recomendada para atender a algún tema ou epígrafe dos temas de cada unha das diferentes partes (política de produto e estratexia de marca) |
|
Bibliografía complementaria |
Posner, H. (2016)). Marketing de moda (2a ed. act.). Gustavo Gili. Martínez Navarro, G. (2017). Marketing y comunicación de moda. ESIC. Olmo Garre, J. L. (2017). Marketing y comunicación de moda, lujo y lifestyle. CEU. |
|