Vista para imprimir Exportar a pdf
Datos Identificativos 2024/25
Asignatura (*) Marketing en Moda Sostible Código 730554017
Titulación
Máster Universitario en Tecnoloxía Textil e Moda Sustentable (MUTTMS)
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial 2º cuadrimestre
Primeiro Optativa 4.5
Idioma
Castelán
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Empresa
Coordinación
Escourido Calvo, Manuel
Correo electrónico
manuel.escourido@udc.es
Profesorado
Escourido Calvo, Manuel
Correo electrónico
manuel.escourido@udc.es
Web http://estudos.udc.es/es/study/detail/4554v01
Descrición xeral O obxectivo principal desta materia é que o alumnado aprenda a aplicar os principios do marketing e os fundamentos da investigación de mercado nunha industria e as súas empresas cuxa estratexia ten a sustentabilidade como un dos seus piares básicos.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías