Metodoloxías Competencias / Resultados Descrición Cualificación
Estudo de casos A8 A11 A13 A15 A16 A17 A19 A3 A5 20% Nota final. O grupo designado polo profesor deberá presentar as actividades sinaladas e a análise dos casos asignados. A avaliación baséase na calidade e claridade da presentación, na precisión e calidade das respostas, na calidade das fontes primarias e secundarias utilizadas e na revisión da literatura relevante. 20
Traballos tutelados A8 A11 A13 A15 A16 A17 A19 A15 A16 30% Nota final. O grupo designado polo profesor deberá levar a cabo un Plan de Marketing Sostible para unha empresa téxtil/moda. Os membros do grupo deben escribir e entregar dita Plna, presentala e defendela na clase. A avaliación inclúe a comprobación da inclusión e aplicación da parte teórica, da calidade e claridade da exposición, da precisión e calidade das respostas, da calidade das fontes primarias e secundarias utilizadas e da revisión da literatura correspondente. 30
Proba obxectiva A8 A11 A16 A17 A19 A15 A16 A23 50% da nota final. Proba ou proba de opción múltiple individual (catro/cinco opcións). Cada resposta incorrecta reducirá a puntuación final. 50
 
Observacións avaliación

Avaliación de 1a oportunidade. No desenvolvemento da parte práctica (traballo en equipo/proxectos) (nota do 40%) valoraranse: aplicación das bases teóricas, calidade da exposición, precisión e claridade da presentación e calidade das respostas, fontes primarias e secundarias. utilizado e revisión bibliográfica.

Para a avaliación da parte teórica empregarase unha proba multiobxecto (nota 50%) con varias alternativas de resposta, onde os erros reducirán a puntuación para evitar o “efecto lotería”. A fórmula é NOTA = (respostas correctas x 1) - (erros / k-1), con k = número de opcións de resposta. Os puntos netos obtidos transfírense a unha valoración nunha escala de 0 a 10.

Dedicación a tempo parcial e exención académica (exención de asistencia): no caso de estudantes con dedicación parcial e exención académica de exención de asistencia, utilizaranse as plataformas Moodle e MS Teams, así como o correo electrónico como principal vehículo de comunicación. xestión de contidos, titorías e entrega de tarefas. Ao comezo do curso acordarase un calendario específico de datas compatible coa súa dedicación, pero terán a mesma obriga de realizar actividades e asistir a calquera tipo de proba de avaliación que o alumnado a tempo completo. Agás as datas aprobadas polo Consello de Facultade nas que corresponda a proba obxectiva, para o resto das probas acordarase ao comezo do curso un calendario específico de datas compatible coa súa dedicación.

O proceso de avaliación para a 2a oportunidade é exactamente o mesmo que para a 1a oportunidade: gárdase a nota práctica (obtida en traballos/proxectos) e @ alumno@ realizará un novo exame tipo test, con características idénticas ás descritas anteriormente.

No caso dunha convocatoria extraordinaria/adiantada avaliación só será cunha proba de resposta múltiple (proba suxeita a resposta múltiple) (nota 100%) con varias alternativas de resposta, onde os erros descontarán puntos en función da fórmula PUNTOS NETOS = ( respostas correctas x 1 ) - (erros / k-1) con k = número de opcións de resposta. Os puntos netos obtidos transfírense a unha escala de 0 a 10.

Considerarase “Non Presentado” (NP) o alumno que, mentres estea matriculado, non participase nas diferentes actividades de avaliación (continua/práctica e/ou exame/proba) que se establezan para o curso académico.

Todos os aspectos relacionados coa dispensa académica, a dedicación ao estudo, a permanencia e a fraude académica rexeranse segundo a normativa académica vixente da UDC.

PLAXIO/COPIA. A realización fraudulenta das probas ou actividades de avaliación implicará directamente a cualificación de suspenso (0) na materia da convocatoria correspondente, quedando sen efecto calquera cualificación obtida en todas as actividades de avaliación da convocatoria extraordinaria.