Materias que se recomenda ter cursado previamente
ANÁLISE E DESEÑO DE ESTRUTURAS E CONSTRUCIÓNS INDUSTRIAIS/730G04069

Materias que se recomenda cursar simultaneamente
DESEÑO E CONSTRUCIÓN DE COMPLEXOS INDUSTRIAIS E EMPRESARIAIS/730G04067

Materias que continúan o temario
Traballo Fin de Grao/730G04068

Observacións

RECOMENDACIONS

É moi importante que o alumno cursase previamente a materia"CONSTRUCIÓNS INDUSTRIAIS 1" (CI1), debido a que na parte de oficinatécnica desta materia empréganse como base os conceptos sobre construciónsindustriais que se explicaron en CI1(estruturas, cerramentos, instalacións deabastecemento e evacuación de auga, de protección contra incendios, deventilación, calefacción e climatización, e eléctricas), e os profesores de XPdan por sabidos devanditos conceptos. Para axudar a conseguir unha contorna sustentable e cumprirco obxectivo da acción número 5: “Docencia e investigación saudable esustentable ambiental e social” do "Plan de Acción Green CampusFerrol", débese de facer un uso sustentable dos recursos e a prevención deimpactos negativos sobre o medio natural. Por iso, a entrega dos traballosdocumentais que se realicen nesta materia farase exclusivamente en formatoelectrónico. O alumno non debe empregar, por ningunha causa, material físico detipo algún (papel, tinta, encadernación, etc.). Ademais, baixo demanda, facilitarase a plena integración doalumnado que, tendo unha preparación previa adecuada para poder superar amateria, experimente dificultades (físicas, sensoriais, psíquicas,socioculturais) para un acceso idóneo, igualitario e proveitoso á vidauniversitaria. A materia está concibida para unha docencia presencial de 10horas de clase por cada ECTS. No caso de que os horarios oficiais non permitanlevar a cabo esta ratio (p. ex., por razóns dos festivos que coinciden cos díasde clase), o profesor poderá fixar clases presenciais ou virtuais paracompletar o temario.

Responsabilidades dos alumnos

A diferenza entre as Universidades a distancia (p. ex UNED)e o resto de Universidades é que, nas primeiras, é a Universidade a responsablede poñerse en contacto co alumno e de proporcionarlle todo o material necesariopara que, mediante o seu estudo, poida superar a materia. Ese non é o caso doresto de Universidades, como a UDC, nas cales é responsabilidade do alumnopoñerse en contacto co profesor, descargar os materiais de Moodle e traballarcon eles, asistir a clase e tomar notas do que nela dígase, seguir asindicacións verbais e escritas do profesor, e estudar todos os materiaisaludidos, para poder superar a materia. O alumno que non asiste a unha ouvarias clases, incluídos os alumnos con dispensa académica, teñen as mesmasresponsabilidades que o resto de alumnos, aínda que neste caso, ao non asistira clase, teñen a responsabilidade de poñerse en contacto cos seus compañeiros ecos profesores, con obxecto de recompilar todo o material docente que secomentou.

Liberdade de Cátedra

Sempre desenvolvendo o temario para impartir e, por tanto,cumprindo o encargo docente no marco que establece o número de créditos damateria, o profesor ten dereito á Liberdade de Cátedra, tal como recoñecen aConstitución Española, o Tribunal Constitucional, a Lei Orgánica deUniversidades, a Carta de Dereitos Fundamentais da Unión Europea, e a UNESCO.Obviamente, o profesor debe actuar sempre dentro da lei, e debe impartircontidos actuais, en vigor, e correctos, que abarquen todo o alcance definidopolo plan de estudos. A Constitución Española (Art. 20) establece o respecto aLiberdade de Cátedra que, nas súas diferentes definicións (p. ex., RealAcademia Española e Consello Xeral do Poder Xudicial; https:// dej. rae.es), supón a posibilidadedo profesor para expoñer a materia conforme as súas propias conviccións,cumprindo os programas establecidos, e no marco das institucións que teñenatribuída a organización da docencia, a condición de que esta exérzaseadecuadamente. Á súa vez, Castillo Córdova (2006) inclúe nela a facultade deoptar pola metodoloxía que o profesor considere máis adecuada para transmitiros coñecementos. Isto último leva a que os aspectos desta guíacorrespondentes a métodos docentes a empregar, e porcentaxe de horas a dedicara cada un deles, son meramente orientativos, tentativos, e o profesor poderáfacer cambios se o considera positivo, podendo investigar se existen melloresenfoques metodolóxicos para a docencia, como algúns dos que se propoñen naliteratura científica ou en monografías especializadas na materia (Felder eBrent, 2016), sempre a favor dos resultados académicos. Todo o aquí devandito con respecto a metodoloxías docentesnunca afectará negativamente o modo de avaliar, no cal o alumno poderá sempreobter a máxima nota independentemente das súas circunstancias persoais, deacordo co establecido neste epígrafe de avaliación.

Referencias

- Castillo Córdova, Luis (2006). Libertad de Cátedra en larelación laboral con ideario. Valencia:Tirant lo Blanch. ISBN: 9788484565567 - Felder, RM, Brent, R (2016), Teaching andlearning STEM. USA: Jossey-Bass (Wiley). 


Todos os aspectos relacionados con fraude académica rexeranse de acordo con a normativa académica da UDC".