Metodoloxías Competencias / Resultados Descrición Cualificación
Proba obxectiva B2 B3 B8 B9 C6 Probas utilizadas para a avaliación da aprendizaxe en diferentes momentos do proceso formativo. Pode combinar distintos tipos de preguntas: preguntas de resposta múltiple, de ordenación, de resposta breve, de discriminación, de completar e/ou de asociación. Tamén se pode construír con un só tipo dalgunha destas preguntas. 50
Traballos tutelados A10 B21 B19 B17 B13 B11 B9 B8 B4 B3 B2 B1 C2 C3 C6 C7 C8 C10 C11 Para a avaliación de competencias, realizarase unha avaliación continua do estudante, levando a cabo ao longo do curso, diferentes probas e utilizando distintas metodoloxías. 25
Aprendizaxe colaborativa A10 B21 B19 B17 B13 B11 B9 B8 B4 B3 B2 B1 C2 C3 C6 C7 C8 C10 C11 Para a avaliación de competencias, realizarase unha avaliación continua do estudante, levando a cabo ao longo do curso, diferentes probas e utilizando distintas metodoloxías. 25
 
Observacións avaliación

CONSIDERACIONS XERAIS

  • PRIMEIRA OPORTUNIDADE: A avaliación de cada módulo, que aparece detallada máis abaixo, é a establecida para todos os alumnos.
  • SEGUNDA OPORTUNIDADE: Aplicaránse os mesmos criterios que para a primeira oportunidade. 
  • OPORTUNIDADE ADIANTADA: Os alumnos que soliciten OPORTUNIDADE ADIANTADA examinarase por escrito a través dun único exame que se corresponderá coas datas oficiais aprobadas en Xunta de Facultade.
  • Os aspectos relacionados con “dispensa académica”, “dedicación ao estudo”, “permanencia” e “fraude académica” rexeranse de acordo coa normativa académica vixente da UDC
  • MATRÍCULA DE HONRA: Os estudantes que desexen optar a matrícula
    deberán cumprir os seguintes requisitos:
a.-Obter unha nota media superior a 9 na cualificación
final da materia.  
b.-Obter al menos un 9 sobre 10 en TICS e un 9 sobre 10 en Documentación.
c.-Remitir as actividades de avaliación continua, que
se expoñan na materia. 
Tras a aplicación dos criterios establecidos, a decisión final quedará supeditada á consideración dos
profesores da materia. 
  • SUMA DE PORCENTAXES: Cando o alumno non supere de maneira independente un dos módulos, supoñerá a cualificación de SUSPENSO en acta. Se a media aritmética supera o 5, ao non superar algunha das avaliacións, figurará cun 4,9 en acta.
  • O feito de non presentarse a alguna das probas de avaliación dalgún módulo, implica figurar en acta como NON PRESENTADO.


ESTRUTURA DA MATERIA

A materia está dividida en dous módulos, claramente diferenciados.

MÓDULO 1- INFORMACIÓN E DOCUMENTACIÓN CIENTÍFICA EN CIENCIAS DA SAÚDE* (65% da cualificación final):

A avaliación (sobre un 100%) repartirase da seguinte forma

  • 50% (Probas obxetivas)
  • 25% (Traballos Tutelados)
  • 25% (Aprendizaje colaborativa)

Para poder aprobar esta parte da materia será requisito indispensable
cumprir coas seguintes premisas:

  • Realizar, tanto na primeira como na segunda oportunidade, o 100% de
    cada unha das metodoloxías establecidas: proba de ensaio e traballos
    tutelados.
  • Lograr polo menos, a metade da puntuación establecida como máxima, en
    cada unha das metodoloxías que computan na avaliación: proba de
    ensaio e traballos tutelados.
*Aqueles alumnos que no superen a convocatoria de xuño, só deberán
examinarse das partes no superadas na convocatoria de xullo.


MÓDULO 2- TIC APLICADAS A CIENCIAS DÁ SAUDE (35% da cualificación final):