Metodoloxías Descrición
Prácticas de laboratorio A supervisión e asistencia a prácticas presenciais de laboratorio é obrigatoria na súa totalidade (100%) e o seu obxectivo xeral é que os estudantes desenvolvan habilidades en ortopodoloxía. A ausencia de tales prácticas xustificarase só no caso de que se produza algunha das seguintes causas debidamente xustificadas e documentadas (documento xustificativo datado o mesmo día da ausencia que se entregará antes dos 7 días posteriores á ausencia do profesor responsable de o asunto): enfermidade ou lesión que desactiva a práctica, a morte dunha familia ata o segundo grao, chamada e / ou asistencia a unha sesión do Senado ou Consello de Goberno da UDC que coincida coa data da práctica de laboratorio.
Os estudantes terán dereito a non repetir as prácticas de laboratorio ata un máximo de 1 prácticas, un maior número de faltas implicará a suspensión das prácticas.
Realizaranse controis de asistencia e / ou participación.
Os estudantes deben manter un comportamento axeitado en todo momento co resto de compañeiros e persoal da UDC, respectando a normativa e recomendacións da UDC. Son aspectos obrigatorios.
Proba mixta A proba obxectiva contará cunha combinación de preguntas tipo test e preguntas cortas. As preguntas estarán relacionadas cos contidos desenvolvidos tanto nas sesións maxistrais, como nos seminarios e en practicas de laboratorio. Para obter a cualificación de apto débese superar polo menos o 50%.
Aprendizaxe servizo Metodoloxía que combina o servizo á comunidade coa aprendizaxe nun só proxecto, no que o alumnnado se forma traballando en necesidades reais do seu entorno coa fin de melloralo. Desta forma, inclúe o aprendizaxe no marco curricular da materia, o servizo á comnidade, e a práctica reflexiva.
Facer esta actividade implica non desenvolver os traballos tutelados, constituíndo polo tanto esta metodoloxía o 10% da nota.
Basease nun proxecto innovador no ámbito da Podoloxía, baseado nun enfoque de adquisición de competencias de forma completa e holística, cunha perspectiva participativa. Os contidos desta metodoloxía serán expostas na aula o primeiro día de clase, de forma que o estudantado coñeza dende un primeiro momento a índole de facer aprendizaxe servizo ou o traballo tutelado, xa que desenvolverán unha das dúas metodoloxías.
Plantearase cumprindo as condicións sanitarias estabrecidas en cada momento.
Traballos tutelados Realizarase un traballo grupal supervisado obrigatoriamente relacionado co tema da materia.
As directrices para a súa realización, así como a data e o formato de entrega serán detalladas en tempo suficiente e publicaranse na plataforma virtual da UDC.
Na nota final consideraranse: comprensión do tema tratado, rigor científico, capacidade de síntese e crítica, adaptación e actualización da bibliografía consultada, claridade e capacidade para explicar adecuadamente o tema tratado.
Esta metodoloxía ten como obxectivo avaliar a capacidade da creatividade e o traballo en grupo dos estudantes.
É necesario obter polo menos 5 puntos sobre 10 posibles para superar o traballo titorizado.
A non realización ou a non participación na elaboración do traballo supervisado supón a non superación da materia.
A calificación correspondente con esta parte da materia é dun 10%, xa que facer a actividade de ApS é excluínte de facer esta actividade.
Seminario Realizaránse diferentes actividades que serán de carácter obrigatorio no marco teórico-práctico da materia. Será preciso presentar un xustificante médico no caso de non poder acudir. Non son recuperables.
Sesión maxistral As sesións mestras terán lugar practicamente como clases expositivas con importante soporte audiovisual.
A través da plataforma virtual da UDC e/ ou Teams ofreceranse materiais didácticos para apoiar os contidos da axenda. As sesións maxistrais combinaránse tanto de forma presencial como a través da plataforma Teams.

NOTA:
Segundo a normativa da UDC, aqueles estudantes con matrícula a tempo parcial terán dereito preferente a elixir unha quenda cando haxa 2 ou máis grupos con horas diferentes nunha determinada materia e un réxime de asistencia á clase flexible.