Temas Subtemas
Método clínico en podoloxía.
Historia clínica podolóxica: rexistro da información obtida.
Técnicas de exploración física.
Actividades radiolóxicas propias da podoloxía.
Probas complementarias e a racionalización do seu uso.
Diagnóstico e pronóstico.
Plan de intervención integral ou tratamento podolóxico.
Planes de intervención específicos para o tratamento do pé de risco: diabético, neurolóxico e vascular.
Protocolos: execución e avaliación.
Uso do instrumental, material e maquinaria empregados para a confección e aplicación de tratamentos podolóxicos.
Medidas de resucitación e reanimación en casos de emerxencia.
Habilidades sociais para a comunicación e o trato cos pacientes e outros profesionais.
Intercambio de información cos distintos profesionais e autoridades sanitarias implicadas na prevención, promoción e protección da saúde.
Prescrición, administración e aplicación de tratamentos farmacolóxicos, ortopodolóxicos, físicos e cirúrxicos.
Elaboración e interpretación de informes clínicos.
Avaliación dos resultados obtidos do proceso de atención podolóxica.
Capacidade na xestión clínica dos servizos de podoloxía.
Actualización dos coñecementos, habilidades e actitudes.
Calidade asistencial na práctica da podoloxía.
Utilización de elementos de documentación, estatística, informática e os métodos xerais de análise epidemiolóxica.
O Prácticum consiste na aplicación dos coñecementos teóricos adquiridos nas diferentes materias do título á práctica clínica, garantindo un proceso integral de atención podolóxica ao paciente que inclúa todos os aspectos clínicos, documentais e legais.

Por iso, todos os contidos teóricos e teórico-prácticos da titulación impartidos ata o primeiro cuadrimestre do 4º curso de grao, así como os impartidos simultaneamente no primeiro cuadrimestre do 4º curso de grao, son relevantes para a práctica clínica e de obrigado coñecemento. Este feito debe ser teñido en conta polo alumnado que cursa a materia de Prácticum II, xa que o seu coñecemento e actualización serán fundamentais para poder desenvolver as prácticas clínicas e garantir a adquisición de competencias, formando parte da avaliación continua e final da práctica clínica.