Resultados de aprendizaxe Competencias / Resultados do título
Dirección e xestión de recursos humanos. A4
A18
A34
B8
C4
C6
Organización e dirección de empresas. A10
A21
A22
A23
A26
B1
B2
B3
B4
B5
B7
B9
B12
B13
B14
B15
B17
C1
C8
Dirixir grupos de persoas A4
A5
A10
A15
A23
B6
B10
B16
C5
C7
Interpretar datos e indicadores socioeconómicos. A15
A18
A21
B9
B12
B16
C1
Realizar análises e diagnósticos, prestar apoio e tomar decisións en materia de estrutura organizativa, organización do traballo, estudo de métodos e estudo de tempos de traballo A21
Participar na elaboración e deseño de estratexias organizativas, desenvolvendo a estratexia de recursos humanos da organización A21
A23
Aplicar técnicas cuantitativas e cualitativas de investigación social ao ámbito laboral A23
A26
Resolución de problemas. A26
B1
Capacidade de análise e síntese. B2
B3
Capacidade de organización e planificación. B3
Capacidade de xestión da información B4
Toma de decisións B1
B2
B3
B4
B5
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. B1
B2
B3
B4
B5
B6
Habilidades nas relacións interpersoais. B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
Razoamento crítico B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B8
Traballo en equipos. B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B8
B9
Recoñecemento á diversidade e á multiculturalidade. B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B8
B9
B10
B12
Motivación para a calidade B12
Adaptación a novas situacións B12
B13
Aprendizaxe autónomo B13
B14
Creatividade B12
B13
B14
B15
Liderado B16
Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo. B19
Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado. B21
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. C4
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras C4
C5
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. C4
C5
C6
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida C7