Metodoloxías Competencias / Resultados Descrición Cualificación
Proba obxectiva A13 A23 A31 B1 B2 B3 B4 B5 B8 B14 B20 B21 C1 C6 Prueba escrita utilizada para la evaluación del aprendizaje cuya característica distintiva es la posibilidad de determinar si las respuestas dadas son o no correctas. Constituye un instrumento de medida, elaborado rigurosamente, que permite evaluar conocimientos, capacidades, destrezas, rendimiento, aptitudes, actitudes, inteligencia, etc. Es de aplicación tanto para la evaluación diagnóstica, formativa o sumativa. La prueba objetiva puede combinar distintos tipos de preguntas de respuesta múltiple, de ordenación, de respuestas breve, de discriminación, de completar y/o de asociación. También se puede construir con un solo tipo de estas preguntas. En la fecha aprobada por la Junta de Centro, se realizará una prueba objetiva en la que el alumno tendrá que responder a un cuestionario teórico-práctico o preguntas de respuesta abierta (breve explicación, resumen, interpretación de datos, etc.) o de ambos tipos 80
Lecturas A13 B1 B2 B3 B4 B8 B12 B14 B17 B21 C1 C3 C6 C7 C8 Son un conjunto de textos y documentación escrita que se recogieron y editaron como fuente de profundización en los contenidos trabajados. El alumno deberá presentar una breve recensión sobre alguna de las lecturas recomendadas por el profesor y defenderla con anterioridad a que finalice el cuatrimestre y nunca más tarde de quince días antes de la fecha de la prueba objetiva final de la convocatoria ordinaria. 5
Seminario A10 A13 A23 A31 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B13 B15 B16 B19 C4 Técnica de trabajo en grupo que tiene com finalidad el estudio intensivo de un tema. Se caracteriza por la discusión, la participación, la elaboración de documentos y las conclusiones a las que tienen que llegar todos los componentes del seminario. 5
Traballos tutelados A10 A13 A15 A23 A31 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B12 B13 B15 B16 B17 B19 B20 B21 C1 C3 C4 C6 C7 C8 Metodología diseñada para promover el aprendizaje autónomo de los estudiantes, bajo la tutela del profesor y en escenarios variados (académicos y profesionales). Está referida prioritariamente al aprendizaje de como "hacer las cosas". Constituye una opción basada en que los estudiantes asuman la responsabilidad de su propio aprendizaje. Este sistema de enseñanza se basa en dos elementos básicos: el aprendizaje independiente de los estudiantes y el seguimiento de ese aprendizaje por el profesor. Elaboración, presentación y defensa de un trabajo en grupo de algún tema relacionado con los contenidos del programa con anterioridad a que finalice el cuatrimestre y núnca más tarde de quince días antes de la fecha de la prueba objetiva final de la convocatoria ordinaria. 10
 
Observacións avaliación

O sistema de avaliación continuada permite deseñar o proceso de formación tendo como punto de partida o volume de traballo que o estudante deberá realizar para alcanzar os obxectivos propostos na materia, é dicir, a súa asistencia ás sesións que se realicen mediante a utilización de leccións maxistrais, traballos titorizados, obradoiros, presentacións, así como o traballo persoal que supón o estudo dos contidos do programa.

En base ao plan de estudos da Universidade da Coruña, a asistencia a clase é obrigatoria ademais da presentación dos traballos e prácticas que se soliciten ao estudante.

Con carácter excepcional, o profesor da materia poderá autorizar a non asistencia parcial ou total ás clases presenciais daqueles estudantes que estean traballando por conta allea, sempre que xustifiquen ante o profesor a incompatibilidade de horarios de traballo coa asistencia á clase de forma fidedigna. O estudante que se atope nesta situación deberá comunicalo ao profesor antes do inicio do curso a través do correo electrónico á dirección de email juan.carlos.vez@udc.es

A matrícula parcial ou a dispensa académica non exoneran ao estudante da súa asistencia a clase, que é obrigatoria. Como ben di a dispensa académica, aínda que a dispensa se poida autorizar, o alumno debe poñerse en contacto co profesor da materia, para concretar o alcance de dita dispensa, é dicir, é o profesor quen determina en que termos e con que alcance se permitirá a dispensa parcial ou total do estudante asociado ao sistema de avaliación que o profesor defina.

En todo caso, o resto de avaliación necesaria para superar a asignatura realizarase no tempo e forma que o resto de compañeiros, é dicir, presentando os correspondentes traballos e probas que se solicitan en tempo e forma.

O obxectivo é o máximo aproveitamento por parte do estudante da asignatura de forma compatibilizada coa súa actividade profesional e de maneira continuada para o bo fin da aprendizaxe por parte do estudante.

Esta excepcionalidade ten especialmente en conta a aqueles titulados que realizan a transformación do seu título en relacións laborais ao grao en relacións laborais e recursos humanos.