Temas Subtemas
Presentacións audiovisuais
1.1. Os medios tradicionais.
1.2. O medio audiovisual para a promoción dos produtos.
1.3. Técnicas e tipos de mensaxes audiovisuais e publicitarias.
1.4. Fotografía creativa e de produto.
1.5. Aplicacións, software e ferramentas de creación audiovisual.
1.6. Realidade Virtual e Aumentada.
1.7. Desenvolvemento dun proxecto audiovisual e inmersivo.



Presentacións multimedia 2.1. O medio dixital e multimedia.
2.2. Novos espazos de comunicación.
2.3. Do marketing dixital ao marketing interactivo.
2.4. Aplicacións dixitais e ferramentas interactivas útiles para profesionais.
2.5. Desenvolvemento dun proxecto multimedia.



Presentacións orais 3.1. Presentacións orais e comunicación creativa para crear marca persoal.
3.2. Ferramentas e aplicacións para deseñar presentacións.
3.3. Técnicas de comunicación oral. Storytelling.
3.4. Outras ferramentas de apoio ás exposicións orais: perfís en redes sociais profesionais, portfolio, vídeoCV.