Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
Asignatura | Historia do Deseño | Código | 771G01039 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
1. INTRODUCION | - |
2. REVOLUCION INDUSTRIAL | 2.1 A CIDADE INDUSTRIAL 2.2 O IDEARIO ILUSTRADO E A IRRUCIÓN DA MÁQUINA 2.3 A HISTORIA COMO REFERENCIA FORMAL. HISTORICISMOS E ECLECTICISMO 2.4 OS NOVOS MATERIAIS. DICOTOMIA EXPRESION - CONSTRUCION 2.5 O PROBLEMA DA FORMA DO OBXECTO INDUSTRIAL |
3. ARTS & CRAFTS | 3.1 ANTECEDENTES: A. W. N. PUGIN, JOHN RUSKIN E A COFRADIA PRERRAFAELITA 3.2 O PROBLEMA DA INDUSTRIA E DA ARTE: A RESPOSTA DE WILLIAM MORRIS E OS ARTS & CRAFTS |
4. DISEÑO EN ESTADOS UNIDOS | 4.1 ESPEFICIDADES DE ESTADOS UNIDOS 4.2 INFLUENCIA DO IDEARIO SHAKER 4.3 FANK LLOYD WRIGHT E A OBRA DE ARTE TOTAL |
5. MODERNISMOS | 5.1 O IDEARIO MODERNISTA 5.2 VICTOR HORTA 5.3 HENRY VAN DE VELDE 5.4 CHARLES RENNIE MACKINTOSH 5.5 OTTO WAGNER 5.6 JOSEPH MARIA OLBRICH. A MATILDENHOHE DE DARMSTADT 5.7 JOSEF HOFFMANN. LOS WIENER WERKSTÄTTE |
6. ORIXES DA MODERNIDADE | 6.1 O PENSAMINTO E A OBRA DE ADOLF LOOS 6.2 O COMPROMISO ENTRE ARTE E INDUSTRIA: DEUTSCHER WERKBUND 6.3 AS BASES DO DESEÑO MODERNO. PETER BEHRENS E A AEG |
7. AVANGARDAS | 7.1 CARACTERÍSTICAS (ARTE - DESEÑO) 7.2 DADAISMO 7.3 SURREALISMO 7.4 CUBISMO 7.5 FUTURISMO 7.6 SUPREMATISMO 7.7 CONSTRUCTIVISMO 7.8 NEOPLASTICISMO |
8. BAUHAUS | 8.1 ETAPAS 8.2 ORGANIZACION 8.3 SEDES E REALIZACIÓNS |
9. ART DECO | 9.1 FASES 9.2 CARACTERÍSTICAS 9.3 REALIZACIÓNS |
10. MODERNIDADE | 10.1 CONCETO 10.2 REALIZACIÓNS |