Materiais empregados na fabricación téxtil. Polímeros naturais sintéticos e naturais. Características físicas e mecánicas. Estruturas téxtiles. Métodos de fabricación. Aditivos. Tecnoloxías emerxentes.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos.
O contido non se modifica.
2. Metodoloxías
* Metodoloxías de ensino que se manteñen
Sesión maxistral (a través de Teams)
Seminario (en liña)
Análise de fontes documentais (a través de Teams)
Traballos tutelados (tutelados a través de equipos ou correo electrónico)
Presentación oral (a través de Teams)
Proba mixta (en liña a través de Moodle ou Teams)
* Metodoloxías de ensino que cambian
Prácticas de laboratorio. Substitúese por sesións de análise de fontes documentais orientadas á práctica.
3. Mecanismos de atención personalizada aos estudantes.
- Correo electrónico: todos os días. Útil para realizar consultas, solicitar reunións virtuais para responder a preguntas e facer un seguimento do traballo supervisado.
- Microsoft Teams: titoría personalizada de estudantes e intercambio de documentación.
- Moodle: empregarase como depósito adicional a Teams da documentación proporcionada aos estudantes e como plataforma para a realización da proba mixta.
4. Modificacións na avaliación.
Análise das fontes documentais 10%.
- Entrega do resumo de análise de fontes documentais.
30% obras supervisadas.
- Entrega do informe do traballo supervisado asignado.
Presentación oral 30%.
-Exposición oral do traballo supervisado e resposta ás preguntas que se formulan.
Proba mixta 30%.
- Preguntas sobre todo o tratado no curso (incluído o traballo supervisado presentado polos estudantes).
* Observacións de avaliación: -
5. Modificacións da bibliografía ou webografía.
Sen modificacións
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías