Descrición xeral |
O obxectivo principal deste curso é ensinar aos estudantes a resolver problemas xerais e globais relacionados coa dirección e xestión de empresas, así como a tomar decisións en equipo de forma creativa e innovadora. Para conseguilo, os estudantes, organizados en equipos de traballo, adoptarán o papel de xestores de empresas do sector téxtil / moda, que competirán nun ambiente simulado. Os equipos deben tomar decisións en aspectos como: estratexias, produtos, deseño, marca e posicionamento, políticas de prezos, canles, comunicación, contratación, custos, investimentos, financiamento, etc., e analizar os resultados dos mesmos, como resultado da interacción dos diferentes equipos. |
Plan de continxencia |
1. Modificacións dos contidos
Non se farán cambios
2. Metodoloxías
* Metodoloxías docentes que se manteñen
- Sesión maxistral (realizarase de forma virtual, preferiblemente a través de Teams)
- Sesións interactivas para o desenvolvemento e presentación dos avances do proxecto de simulación empresarial (realizaranse virtualmente, preferiblemente a través de Teams)
- Proba de respostas múltiples (realizarase de forma virtual, preferiblemente a través de Moodle)
* Metodoloxías docentes que se modifican
- O requisito de asistencia presencial elimínase da suspensión da actividade presencial
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
- Moodle: para consultar os materiais do curso, solicitar titorías e facer un seguimento do proxecto de simulación.
- Teams: sesións para titorías individuais ou en pequeno grupo
4. Modificacións na avaliación
Non se farán cambios
* Observacións de avaliación:
Mantéñense os mesmos que aparecen nesta guía, agás no cálculo da presenza
1. SITUACIÓNS:
Mantéñense os mesmos que aparecen na guía docente.
2. REQUISITOS PARA SUPERAR A MATERIA:
Mantéñense os mesmos que aparecen na guía docente.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Non se farán cambios
|