Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Obradoiro O traballo en grupo considérase como o mellor medio e método para acadar os obxetivos deste Obradoiro, polo que terase en conta a aportación do alumnado neste sentido. O primeiro bloque do curso avaliarase mediante un traballo tutelado que alumnado deberá desenvolver, ben individual ou colectivamente, seguindo as indicacións propostas polo profesor na aula
25
Aprendizaxe colaborativa A aprendizaxe colaborativa e transversal aos bloques I e II.
Estímase fundamental a participación nas clases, tanto como aportación como para avaliar os contidos e o desenvolvemento por parte do alumnado.
A participación nas clases pode incluir a presentación e discusión colectiva das lecturas obligatorias por parte do alumnado e outras actividades que o profesor considere oportunas.
50
Traballos tutelados O segundo bloque do curso avaliarase mediante un traballo tutelado que alumnado deberá desenvolver, ben individual ou colectivamente, seguindo as indicacións propostas polo profesor na aula e consistente na aplicación da metodoloxía de análise do discurso aplicando o programa informático Atlas. ti.
25
 
Observacións avaliación

Non se descarta a posibilidade de facer algunha proba de carácter obxetivo ou examen, sobre todo da parte teórica. Dependerá da marcha e implicación do alumnado.

Os profesores resérvanse a competencia para facer as modificacións necesarias no sistema de avaliación sempre que o consideren oportuno e previo aviso os alumnos.
Considérase o aprobado a partir do 5 en cada un dos bloques. A nota final será a suma ponderada de cada unha das partes do sistema de avaliación. Asemade no caso de suspender un dos bloques mencionados gardarase a nota do bloque aprobado  a efectos do cálculo da nota final na segunda oportunidade.