Datos Identificativos | 2020/21 | |||||||||||||
Asignatura | Actividade física e deporte adaptado | Código | 620G01027 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Terceiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
- Actividade física e deporte adaptado para poboacións con necesidades especiais (nn.ee.): coñecemento, indicacións e contraindicaciones. | 1.- Fundamentos básicos de actividade física e deporte adaptado 1.1.- Bases conceptuais. 1.2.- Evolución histórica. 2.- O marco legal e as consideracións arquitectónicas e materiais 2.1.- Leis xerais. 2.2.- Leis específicas. 2.3.- Principios normativos básicos. 2.4.- Regras xerais. 2.5.- As instalacións deportivas: barreiras e solución. 2.6.- O material deportivo e as súas adaptacións. 3.- Poboacións con necesidades especiais 3.1.- Terminoloxía e clasificación. 3.2.- Etiología, evaluación e prevención. 3.3.- Problemática da persoa con necesidades especiais. |
- Actitude deontolóxica dentro do contexto escolar obrigatorio en actividade física e deporte adaptado. | 4.- Adaptacións curriculares individualizadas (ACI) en educación física 4.1.- Alternativas educativas. 4.2.- Fases das ACI en educación física. 4.3.- Pautas metodolóxicas de actuación. |
- Coñecemento e elaboración de programas de intervención en educación física ante necesidades especiais do tipo sensorial, físico, e psíquico/comportamental. | 5.- Educación física e deporte adaptado como elemento favorecedor da inclusión escolar. 5.1.- Educación física e deporte adaptado para o Alumnado con Necesidades Específicas de Apoio Educativo (ACNEAE) con discapacidades sensoriais. 5.2.- Educación física e deporte adaptado para o ACNEAE con discapacidades físico-motrices ligadas ao sistema nervoso. 5.3.- Educación física e deporte adaptado para o ACNEAE con discapacidades físico-viscerales. 5.4.- Educación física e deporte adaptado para o ACNEAE con discapacidades psíquicas/comportamentais. |