Resultados de aprendizaxe Competencias do título
Identificar as principais fases de formación da profesión de docente, e desenvolver, na medida do posible, estratexias para potenciar as habilidades ou competencias docentes con respecto á formación docente e os obxectivos e contidos do programa, co obxecto de vincular a súa futura actuación profesional con criterios de calidade educativa. A4
A8
A11
A13
B1
B2
B4
B5
B6
B8
B10
B11
B14
B15
B16
B18
B19
B20
C1
C3
C4
C6
C7
Identificar os distintos niveis do actual sistema educativo propostos nas Leis Educativas, as súas características fundamentais e, sobre todo, os aspectos máis relevantes que inciden na perspectiva da intervención didáctica. A4
A8
A9
A10
A11
A13
A17
B4
B7
B8
B11
B12
B14
B16
B18
B19
B20
C1
C3
C4
C7
Coñecer e comprender a teoría do currículo, as súas diferentes dimensións ideolóxico-teórico-prácticas e a súa aplicación práxica ao actual proceso educativo promovido pola lexislación educativa. A4
A7
A8
A9
A10
A11
B3
B5
B14
B15
B16
B18
C1
C3
C4
C7
Coñecer os fundamentos básicos da Planificación e Programación Didáctica da Educación Física, incidindo sobre todo nos que promove a lexislación educativa en canto ás diferentes etapas educativas en que se estrutura, incidindo prioritariamente na Educación Secundaria. A4
A7
A8
A9
A10
A11
B3
B5
B14
B15
B16
B18
C1
C3
C4
C7
Elaborar unha proposta curricular para unha etapa determinada no marco institucional dun centro educativo "tipo", desenvolvendo un ou varios elementos da Programación didáctica da área de E. Física, respectando os factores determinantes e condicionantes dun proxecto curricular de centro. A4
A5
A7
A8
A9
A10
A11
A12
A14
A16
A17
B1
B2
B4
B5
B7
B10
B12
B14
B15
B16
B17
B19
C1
C3
C4
C6
C7
C8
Conceptualizar, identificar e saber aplicar as habilidades docentes encamiñadas á consecución dunha práctica de "calidade" no ensino, relacionándoas coas fases do proceso de E/A e especialmente cos estilos de ensino. A4
A6
A7
A8
A11
A12
A13
A16
A17
B1
B2
B4
B5
B7
B8
B10
B11
B12
B13
B14
B15
B16
B18
B19
C1
C3
C4
C6
C7
C8
Elaborar propostas e modelos de Avaliación e Control para os diferentes elementos do proceso didáctico, baseándose nunha análise sistemática da praxe enfocada cara á calidade docente , e tendo en conta as formulacións educativas propostos a nivel lexislativo. A4
A7
A8
A9
A10
A11
A12
A14
A17
B1
B4
B5
B7
B8
B10
B12
B13
B14
B15
B16
B17
B18
B19
C1
C3
C4
C6
C8
Explicar cales son e como funcionan os diferentes niveis organizativos que configuran un centro educativo, incidindo prioritariamente nos aspectos concernentes aos departamentos didácticos e as súas propostas de actividades, tanto docentes, como complementarias e extraescolares. A4
A8
A10
A13
B1
B2
B4
B5
B6
B7
B8
B11
B12
B14
B15
B16
B18
B19
C1
C3
C4
C7